پدر شهید مدافع حرم:

برای تداوم انقلاب دیگر فرزندانم هم تقدیم حضرت زینب(س) خواهیم کرد

پدر شهید مدافع حرم «شهید شکوری» گفت: راه شهیدان بهترین راه برای رسیدن به خداست و ما باید به چنین فرزندانی افتخار کنیم و هیچ‌گاه ناراحت نباشیم.
کد خبر: ۲۳۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ - 08April 2017
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «حسینعلی شکوری»،  پدر شهید مدافع حرم «شهید شکوری» عصر امروز در مراسم استقبال از پیکر مطهر فرزند شهیدش در گلزار گمنام اظهار داشت: پسرم برای دفاع از اسلام و قرآن رفت و اگر دیگر فرزندانم این آمادگی را داشته باشند ما باز هم آنان را به حضرت زینب(س) هدیه خواهیم کرد.

پدر شهید خطاب به مقام معظم رهبری افزود: آقا جان شما خیالتان راحت باشد جوانان این مملکت لحظه‌ای شما و اسلام را تنها نمی‌گذارند و ما همیشه دعاگوی شما هستیم و خواهش می‌کنیم برای ما دعا کنید.

وی ادامه داد: از خصوصیات شاخص این شهید این بود که همیشه در صحنه بود و دیگران را دعوت به صحنه بودن می‌کرد.

شکوری بیان داشت: در شب شهادت پسرم، سه ساعت قبل با هم صحبت کردیم و تاکید داشت که برایم دعا کنید.

وی خطاب به خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: هیچ والدینی دوست ندارد فرزندش در راه خلاف کشته شود و یا تصادف کند، بنابراین راه شهیدان بهترین راه برای رسیدن به خداست و ما باید به چنین فرزندانی افتخار کنیم و هیچ گاه ناراحت نباشیم.

شکوری خاطر نشان کرد: در جهان به جزء ایران و یکی، دو کشور دیگر هیچ یک مدافع اسلام و قرآن نیستند و ما کشورهای اسلامی شاید کمتر از کشورهای استکبار باشیم اما هرگز اجازه نخواهیم داد تا آنان به حریم امامان و مردم مظلوم اسلام حمله کنند و با همه قوا ایستادگی خواهیم کرد.

پدر شهید شکوری یادآور شد: شهید شکوری 27 اسفند به سوریه اعزام شد و چهارشنبه 16 فروردین در ساعت 22:15 دقیقه به درجه رفیع شهادت نائل  آمد.

مراسم وداع با پیکر سیزدهمین شهید مدافع حرم گلستان نیز امشب همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبدکاووس انجام خواهد گرفت.

مراسم تشییع پیکر بسیجی شهید مهدی شکوری هم فردا یکشنبه بیستم فروردین ماه ساعت 10 صبح از مقابل بیمارستان طالقانی شهرستان گنبدکاووس به سمت امامزاده یحیی ابن زید (ع ) برگزار می‌شود.

مراسم سوم این شهید هم روز یکشنبه بیستم فروردین ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلای نمازجمعه گنبدکاووس برگزار می‌شود.

بسیجی شهید مهدی شکوری از شهرستان گنبدکاووس در کشور سوریه و در دفاع از حرم آل البیت علیهم السلام به فیض شهادت نائل آمد.


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار