جانشین سازمان اطلاعات سپاه:

آتش گروه‌های تکفیری دامن حامیانشان را می گیرد/ گروه‌های تروریستی هیچ نسبتی با اهل تسنن ندارند

توصیه برادرانه ما به کشورهایی که با حمایت خود موجب رشد گروه های تکفیری و ترویستی می گردند این است که دست از این گونه اقدامات بردارند، در غیر این صورت در آینده نزدیک این آتش دامن گیر خود آنها خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶ - 13July 2014

آتش گروه‌های تکفیری دامن حامیانشان را می گیرد/ گروه‌های تروریستی هیچ نسبتی با اهل تسنن ندارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار مجید حسینی جانشین سازمان اطلاعات سپاه در دیدار با تعدادی از وابستگان نظامی کشورهای اسلامی مقیم ایران که به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، درباره حوادث اخیر منطقه، گفت: گروه های تروریستی که در ممالک اسلامی منطقه از جمله سوریه و عراق فعالیت می کنند، این گروه ها به دنبال ایجاد خدشه در وحدت امت اسلامی هستند.

وی افزود: در واقع این جریان ها علاوه بر اینکه با کشتار مسلمانان سنی و شیعه فجایع انسانی را با نام دفاع از دین و مذهب خلق می کنند، بسترهای کینه و نفرت و سوء استفاده دشمنان اسلام را فراهم کرده و ضمن هدر رفتن ظرفیت های عظیم جامعه اسلامی موجب غافل شدن از دشمنان واقعی اسلام از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی می شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) پیرامون وحدت ممالک اسلامی خطاب به وابستگان نظامی اظهار داشت: آیا می دانید امروز امت اسلامی در چه وضعی قرار گرفته است؟ جنایات این روزهای رژیم صهیوینستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین را می بینید؟ یا مصیبت تکفیری ها و تروریست ها را در ممالک اسلامی از جمله عراق، سوریه و افغانستان را مشاهده می کنید؟

سردار حسینی با بیان اینکه گروه های تروریستی هیچ نسبتی با اهل تسنن ندارند گفت: این نحله های ساختگی مثل گروهک منافقین هستند که سر در آخور آمریکا، غرب و برخی حکومت های دست نشانده منطقه دارند و راه مقابله با آنها این است که بزرگان شیعه و سنی گفتار و رفتار های این افراد و گروه ها را با اصول دین اسلام و مذاهب اسلامی تطبیق دهند و به طور رسمی خروج این افراد را از اسلام اعلام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: سیاست و مشی مداوم جمهوی اسلامی ایران بر این اصل استوار بوده و از تمامی کشورهای اسلامی نیز درخواست دارد تا نسبت به این امر خطیر حساس بوده و نسبت به محکومیت این گونه اقدامات و طرفداران این نحله های ساختگی و انحرافی اقدامات لازم و جدی را به عمل آورند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه در پایان حامیان گروه های تکفیری را مورد خطاب قرار داد و گفت: توصیه برادرانه ما به کشورهایی که با حمایت خود موجب رشد گروههای تکفیری و تروریستی می شوند این است که دست از این حرکت بردارند، در غیر این صورت یقین داشته باشند که در آینده نزدیک این آتش دامن گیر آنها خواهد شد و هزینه های سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

سردار حسینی همچنین در ابتدای این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، رمضان را فرصتی مغتنم برای بازگشت به تعالیم اسلامی و فطرت انسانی برشمرد و اظهار کرد: مهمترین دستاورد این ماه پرفیض وحدت و برادری میان مسلمانان است که تجربه عملی این وحدت را می توان در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مشاهده کرد.

وی از قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) به عنوان محور وحدت مسلمین یاد کرد و افزود: در صورتی که ارتباط بر اساس این دو پایه اساسی شکل گیرد هیچگاه به درگیری و خشونت منجر نمی شود و زمینه را برای انتخاب راه درست توسط طالبان حقیقت مهیا می کند؛ از این رو دلسوختگان واقعی وحدت اسلامی و بزرگان شیعه و سنی همواره این مهم را مورد تاکید قرار داده اند.

در این مراسم سرتیپ وحید ممتاز وابسته نظامی پاکستان و رییس انجمن وابستگان نظامی در تهران به نمایندگی از مدعوین با تقدیر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و بیان آیات و روایاتی پیرامون فضیلت و برکات ماه ضیافت خدا بر اهمیت توجه امت اسلام به آموزه های قرآن و پیامبر اکرم(ص)تاکید کرد.

در پایان این مراسم وابستگان نظامی کشورهای اسلامی همراه با خانواده در ضیافت افطار حضور یافتند و به رسم یادبود هدایایی از جانشین سازمان اطلاعات سپاه دریافت کردند.

نظر شما
پربیننده ها