سرلشکر ‌«رحیم‌صفوی» در آیین گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای:

حمله نظامی‌ آمریکا به سوریه ‌اشتباهی استراتژیک بود‌/ آمریکا بعد از افغانستان و عراق می‌‏خواست به ایران حمله کند

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: از جنگ تروریست‌‏ها با سوریه حدود ۶ سال می‌‏گذرد و این حمله نظامی رئیس جمهور جدید آمریکا به سوریه، یک اشتباه استراتژیک برای دولت جدید اروپا بود.
کد خبر: ۲۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ - 09April 2017
به گزارش گروه استان ها  دفاع پرس، سردار «سید یحیی رحیم ‏صفوی» عصر امروز در آیین گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در «نطنز» پایتخت هسته‌ای ایران، شهدا را مظهر ایستادگی و ایثار و الگویی برای جوانان دیگر کشورها دانست و اظهار داشت: یادواره شهدا و مراسم هسته ای موجب انتقال مفاهیم و ارزش‌‏های اسلام و انقلاب و جنگ هشت ساله و روحیه ایستادگی و ایثار شده است و باید به نسل جوان انتقال یابد.

وی افزود: آمریکا بعد از افغانستان و عراق می‌‏خواست به ایران حمله کند اما تدبیر و بصیرت و فهم رهبری و ایستادگی و غیرت جوانان مانع از این جسارت دشمن شد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 194 کشور در دنیا و57 کشور اسلامی هستند اما هیچ ‏کدام رهبری حکیم‌، فهیم،  بصیر و شجاع و با تقوی ندارد، خاط نشان کرد: در حالی ‏که اوضاع منطقه نا امن است رهبر معظم انقلاب با درایت و بصیرت رهبری می‏‌کنند و این را دنیا فهمیده و رهبر ایران و ملت مقاوم الگوی جهانیان شده است.

وی گفت: از جنگ تروریست‏‌ها با سوریه حدود 6 سال می‌‏گذرد و این حمله نظامی رئیس جمهور جدید آمریکا به سوریه، یک اشتباه استراتژیک برای دولت جدید اروپا بود.

سردار صفوی افزود: در کشوری که 500 هزار شهید، جانباز و آزاده داریم و جوانان ما جنگ و طاغوت و ظلم را ندیده‌‏اند، باید با زنده نگه داشتن یاد شهدا و مبارزات آنان، مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل جدید انتقال دهیم و بدانیم شهدا زنده و تاثیر گذارند و دعای شهدا گره گشایی می‏‌کند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی به رشادت شهیدان و قدرت نفوذ فرهنگی و سیاسی ایران در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: تصویر ملت ایران در افکار جهان اینگونه شکل گرفته است که ملتی دانا با شهدای هسته‌‏ای، جوانانی شجاع با ظرفیت بالا هستیم و زنان ایرانی الگوی زنان کشورهای اسلامی برای دفاع از اسلام شده‌‏اند.

نظر شما
پربیننده ها