با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهرامی؛

آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پایتخت برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 10April 2017
آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پایتخت برگزار شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس پایتخت با حضور حجت الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سخنانی در این مراسم، ضمن تبریک سال نو و اعیاد مبارک ماه رجب، به نامه حضرت علی (ع) به عثمان ابن حنیف نماینده خود در بصره اشاره و تصریح کرد: حضرت علی (ع) در این نامه به نماینده خود توصیه‌های اخلاقی و حکومتی زیادی کرده از جمله اینکه هر مأمومی امامی دارد و من هیچ چیز برای خود ذخیره نکرده‌ام پس هر که به من اقتدا می‌کند باید مانند من بوده و الگو برای دیگران و مایه­ تسکین فقرا باشد.

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان حدیثی از حضرت علی (ع) پرداخت و اظهار داشت: مولا علی (ع) فرمودند که پارسایی، جهادی عمل کردن، پاکدامنی و صداقت، چهار عنصر مهم اخلاقی برای هر انسانی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: خداوند سرنوشت همه انسان‌ها را به دست خودشان سپرده و رشد و تعالی انسان در دست خویش است که مصداق بارز این مطلب برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر شرکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در پایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام پاک نهاد برای وی آرزوی موفقیت و حجت الاسلام موحدیان را به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ معرفی کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها