در دیدار معاون ستاد حقوق بشر با یکی از مسئولان اندونزیایی تأکید شد

ضرورت گسترش همکاری‌های دو جانبه حقوق بشری و قضایی بین ایران و اندونزی

در دیدار معاون ستاد حقوق بشر با مدیرکل حقوق بشر وزارت امور خارجه اندونزی بر ضرورت گسترش همکاری‌های دو جانبه حقوق بشری و قضایی بین ایران و اندونزی تأکید شد.
کد خبر: ۲۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 14July 2014

ضرورت گسترش همکاری‌های دو جانبه حقوق بشری و قضایی بین ایران و اندونزی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، معاون دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با مدیرکل حقوق بشر وزارت امور خارجه اندونزی که در رأس یک هیئت دیپلماتیک به ایران آمده است دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای گسترش همکاری های قضایی و حقوق بشری میان ایران و اندونزی و بهمنظور آشنایی بیشتر دو طرف، خصوصا طرف اندونزیایی با فعالیتهای ستاد حقوق بشر و سیستم قضایی کشورمان انجام شد.
 
خسرو حکیمی، معاون دبیر ستاد حقوق بشر، ضمن تشریح سیستم قضایی کشورمان برای طرف اندونزیایی مکانیزم عملکرد و فعالیت ستاد حقوق بشر را تبیین کرده و برخی از فعالیتهای این ستاد را بر شمرد.
 
در این دیدار همچنین محمد دانشور، مدیر کل حقوق بشر وزارت خارجه اندونزی نیز ضمن تشریح سیستم قضایی کشورش، فعالیتهای حقوق بشری اندونزی که در قالب یک کمیسیون مستقل انجام میشود را تشریح کرد.
 
در ادامه دو طرف با تکیه بر اشتراکات اسلامی زیادی که میان ایران و اندونزی و جود دارد و با تاکید بر اهمیت راه یافتن آراء و نظرات کشورهای اسلامی در مجامع بین المللی، بر گسترش همکاریهای دو جانبه حقوق بشری و قضایی تاکید کردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار