جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن از طریق عوامل داخلی به دنبال حاشیه‌سازی برای نظام است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن اکنون برای گسستن پیوند امت و امام، جبهه‌ای وسیع و با تبلیغات رسانه‌ای گسترده ایجاد کرده است تا انقلاب را در اذهان مردم ناکارآمد جلوه دهد و از طریق عوامل داخلی برای آن حاشیه‌سازی کند.
کد خبر: ۲۳۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 17April 2017
دشمن از طریق عوامل داخلی به دنبال حاشیه‌سازی برای نظام استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در میان جمعی از نیروهای مردمی در مسجد توحید شهر بوشهر با موضوع «انقلابیگری بر مدار وحدت و بصیرت» اظهار داشت: انقلابی شدن و انقلابی ماندن سخت است و در طول تاریخ اسلام تا حال، کسانی را سراغ داریم که انقلابی بودند ولی تا پایان راه نتوانستند خودشان را حفظ کنند و سقوط کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترفندهای دشمنان در انحراف و صدمه زدن به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان ترفندهای مختلفی را از دهه‌های گذشته برای ضربه زدن به دین و از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کردند که تا کنون موفق نبودند.

وی در ادامه افزود: در فتنه‌های جدید دشمن به این نتیجه رسیده است که مدل گذشته دیگر جواب نمی‌دهد و لذا به تعامل برای نفوذ روی آورده است تا انقلاب را از درون دچار آسیب جدی کند.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه نفوذ یکی از برنامه‌های مهم دشمن برای شکست انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: آنها می‌دانند نفوذ فکری و فرهنگی بهترین راه برای رسیدن به اهدافشان است و به همین سبب تفکرات، باورها و روحیه انقلابی مردم را نشانه گرفته‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، خاطرنشان کرد: دشمن اکنون به این نتیجه رسیده است که راز ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند محکم امت با امام خویش است و لذا با بسیج تمام سرمایه و نیروی خود در تلاش برای گسستن این پیوند عمیق هستند تا مردم از ولایت و رهبر خویش دست بکشند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های زیادی انجام شد تا انقلاب اسلامی را شکست دهند، گفت: هوشیاری،، بصیرت و قاطعیت رهبری آگاه و پیوند محکم و ناگسستنی امت با رهبر خویش باعث شد که این فتنه‌ها خنثی شوند.

حاجی‌صادقی بیان کرد: دشمنان مسلمانان را به سه حالت می‌شناسند که دو حالت برای آنها خوب است و یک حالت از نظر آنان خطرناک است.

وی تصریح کرد: در حالت اول و دوم آنان معتقدند که مسلمانان هر چه هم زیاد باشند بدون یک رهبر و یا یک رهبر بدون امت هیچ کاری نمی‌توانند بکنند و خطری ندارند و می توان آنها را به هر سمتی بخواهی کشاند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دشمن اکنون برای گسستن پیوند امت و امام، جبهه‌ای وسیع، نامتناجس و با تبلیغات رسانه‌ای گسترده ایجاد کرده است تا انقلاب را در اذهان مردم نا کارآمد جلوه دهد و از طریق عوامل داخلی برای آن حاشیه‌سازی کند.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار با ما تمام شدنی نیست، و با مذاکره و گفت‌وگو حل نمی‌شود، گفت: دشمنان هیچ کاری به مسائل هسته‌ای و یا حقوق بشر ما ندارند، بلکه آنها به کمتر از دین شما راضی نمی‌شوند که باید از آن دست بکشید.

این خطیب روحانی، با اشاره به راه حل‌های مقابله با این حربه دشمن، خاطرنشان کرد: ما هم باید در برابر جبهه استکبار، جبهه درست کنیم و در آن تنوع، ابتکار، انگیزه و برنامه هدایت شده وجود داشته باشد و چهار اصل؛ اسلام، رهبری، مردم و ساختار حکومت را در آن به عنوان عناصر ماندگاری انقلاب مدنظر داشته باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب به دنبال کسی هستیم که حداقل پنج ویژگی متعبد به اسلام، تبعیت مطلق از ولی فقیه، روحیه خدمتگزاری به مردم، روحیه ظلم‌ستیزی و توانمندی در کار را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار