معاون هماهنگ کننده ناجا:

داشتن اعتماد به نفس، سعه صدر و روحیه بالا از شاخصه‌های پلیس موفق است

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، تقویت روحیه و آمادگی کارکنان برای انجام ماموریت را از مسوولیت‌های خطیر و ارزشمند کارکنان بهداشت، امداد و درمان نام برد و گفت: داشتن اعتماد به نفس، سعه صدر و روحیه بالا از مهمترین شاخصه‌های پلیس موفق است.
کد خبر: ۲۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ - 15July 2014

داشتن اعتماد به نفس، سعه صدر و روحیه بالا از شاخصه‌های پلیس موفق است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «محمود تشکری» معاون هماهنگ کنننده ناجا در مراسم تودیع و معارفه معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا با اشاره به اهمیت شبهای قدر و نزول قرآن در این ایام افزود: نیروی انتظامی با توجه به وسعت جغرافیایی کشور و نیز تنوع ماموریتی نظیر حوزههای انتظام بخشی، راهنمایی و رانندگی و مقابله با جرایم با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است.

وی ادامه داد: با توجه به تنوع ماموریت و مخاطب، چنین سازمانی برای اجرای ماموریتهای خود نیازمند کارکنان و نیروی انسانی است که بتواند در چنین محیط متنوع، متغیر و نیز با توجه به پیچیدگی جرایم که دائما ماهیت آن نیز تغییر مییابد، فعالیت کند.
 
تشکری از نیروی انتظامی به عنوان سازمان انسان پایه یاد کرد و گفت: عناصر انسانی در این نیرو از نقش اساسی برخوردار هستند؛ در این سازمان نباید از نیروی انسانی به عنوان یکی از منابع نام برد بلکه به عنوان یک سرمایه سازمانی مد نظر است.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کلیه سازمانها با ارتقای سرمایههای خود، توانمندی و کارآمدیشان را افزایش میدهند تا سرمایههای انسانی با داشتن انگیزش بتوانند خدمت کنند.
 
وی با بیان اینکه شاید سازمانی مشابه نیروی انتظامی وجود نداشته باشد، گفت: اقدام خوب و ارزشمند تک تک کارکنان این نیرو و حتی پرسنل وظیفه در دورترین نقطه کشور از نگاه تیزبین مردم پنهان نمانده و دیدگاه آنها را نسبت به سازمان و حتی نظام، خوشبین و مثبت میکند، اما خطای یک مامور کل سازمان را تحت تاثیر قرار میدهد.
 
تشکری با اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار نیروی انسانی، بر سرمایه گذاری جهت حفظ این سرمایهها تاکید کرد.
 
وی با بیان اینکه کارکنان ناجا در معرض آسیبهای جسمی، روحی و روانی هستند، گفت: کلیه کارکنان این نیرو در صحنههای ماموریتی باید علاوه بر داشتن سلامت از توانمندی جسمی، مهارتهای لازم برخوردار باشند.
 
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در محیط پراسترس و نیز برخورد با جرایم، تخلفات و آسیب دیدگان باید از اعتماد به نفس، سعه صدر و روحیه بالا برخوردار باشند تا هنگام مواجهه با آسیبها بتوانند ضمن تجزیه و تحلیل، تصمیم صحیح برای حل آن اتخاذ کنند که این مستلزم است تا کارکنان ما از شرایط روحی و روانی مطلوبی برخوردار باشند.
 
معاون هماهنگ کننده ناجا به اقدامات موثر جهت نگهداشت، حفظ سرمایههای انسانی نظیر تامین مسایل معیشتی، رفاهی، آموزشهای بدو و حین خدمت از سوی حوزه منابع انسانی اشاره کرد.
 
تشکری با اشاره به فعالیتهای معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا، گفت: کارکنان ما باید مطمئن شوند در صورت بیماری و یا جراحت، مجموعه بهداشت و درمان این نیرو، به خوبی از آنها مراقبت کرده و سلامت را به آنها باز میگرداند.
 
وی، تقویت روحیه و آمادگی کارکنان برای انجام ماموریت را از مسوولیتهای خطیر و ارزشمند کارکنان بهداشت، امداد و درمان برشمرد و از مجموعه بهداشت، امداد و درمان به عنوان امنیت سازان و امنیت آفرینان مجموعه نیروی انتظامی نام برد.
 
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا از کارآمدی، پویایی و تاثیر گذاری بالایی در مجموعه نیروی انتظامی برخوردار است، گفت: سلامت کارکنان نیرو یکی از اولویتهای اصلی ما در این حوزه به شمار میآید، هرچند اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده اما به هر میزان در این زمینه کار کنیم، کم است.
 
معاون هماهنگ کننده ناجا به نقش تاثیرگذار سردار مجیدی در حوزه بهداشت، امداد و درمان ناجا اشاره کرد و گفت: وی طی دوران تصدی مسوولیت خود، منشا خدمات ارزشمندی در ناجا شدند.
 
وی با اعلام اینکه مجموعه بهداشت و درمان ناجا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است، به کسب رتبه اول این حوزه در طرح امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: توسعه مراکز درمانی ناجا در سراسر کشور، اقدامات شاخص در مباحث پزشکی و تجهیزات از اقدامات شاخص سردار مجیدی به شمار میآید.
 
تشکری از سردار سید احمدیان که به عنوان معاون جدید بهداشت، امداد و درمان ناجا منصوب شده است، به عنوان یک نیروی ارزشی، متعهد، بااخلاص و فداکار یاد کرد که سالهای متمادی در حوزه بهداشت و درمان فعالیتهای ارزشمندی داشته است.
 
معاون هماهنگ کننده ناجا ابراز امیدواری کرد، سید احمدیان گامهای بلندی در حوزه بهداشت و درمان بردارد.
 
همچنین سردار سید احمدیان نیز در این مراسم گفت: امنیت جامعه مرهون خدمات پلیس است و یک مامور پلیس زمانی میتواند خدمات خوب ارائه دهد که از سلامت کافی برخوردار باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: نقشی که برای بهداری در نیروهای مسلح لحاظ شده این است تا سلامت را بصورت ویژه برای کارکنان تامین کند.
 
معاون جدید بهداشت، امداد و درمان ناجا خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی بصورت تخصصی و علمی بتوانیم در زمینه طب انتظامی، خدمات علمی و تخصصی برای پیشگیری از بیماریها و درمان ماموران پلیس ارائه دهیم.
 
سید احمدیان، بر توسعه متناسب کلیه بخشهای مراکز درمانی ناجا، بررسی وضعیت فعلی و برنامه ریزی برای آینده حوزه بهداشت و درمان ناجا تاکید کرد.
 
سردار مجیدی در این مراسم، گزارشی از عملکرد فعالیت هفت ساله خود در بخش بهداشت، امداد و درمان ناجا ارائه کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار