استاندار سمنان:

ارتش ایران بزرگ‌ترین نیروی مسلح مقتدر منطقه است

استاندار سمنان گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، بزرگ‌ترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ - 18April 2017
برگزاری رژه نیروهای مسلح شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شاهرود، رژه نیروهای مسلح شهرستان شاهرود صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتش با حضور استاندار و مسئولین استانی و شهرستان و آحاد مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان شاهرود در میدان ولایت این شهر برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه از تیپ 158 کشاورزیان و 258 پژوهنده لشکر58  تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی 10 محرم، نیروی انتظامی، گردان‌های امام حسین (ع) و یگان‌های نمونه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از مقابل کلام‌الله مجید و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و مسئولین حاضر در جایگاه رژه رفتند.

استاندار سمنان در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: اگر امروز علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن که می‌کوشد ارزش‌های ما را بی‌ارزش جلوه دهد و علی‌رغم جنگ‌های پیاپی در همسایگی ایران، در کشوری امن زندگی می‌کنیم که به‌ واسطه یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی یعنی اقتدار نیروهای مسلح و ارتش است.

محمدرضا خباز افزود: در این برهه زمانی که ارتش در خدمت ملت و اسلام و حافظ استقلال و نگهبان مرزهای ایران است باید برادرانه در راستای امنیت کشور تلاش کرد چرا که دشمن قسم‌خورده ایران در اطراف ما و خصوصا در آب‌های خلیج‌فارس همواره درصدد نفوذ است تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد که در این شرایط باید یکدلی و وحدت، زبان یکپارچه همه نهادها و آحاد مردم باشد.

وی تصریح کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، بزرگ‌ترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه محسوب می‌شود که در کنار برقراری صلح و امنیت، مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و سایر ملت‌های منطقه است.

خباز ادامه داد: ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت و توان نظامی خود در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی از بدو پیدایش تا کنون شهدای بسیاری را به انقلاب و نظام تقدیم کرده است که نه‌ تنها در روز ارتش بلکه در تمام ایام سال باید قدردان نیروهای مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با تجهیز گروه‌های تکفیری در مناطق مرزی ایران در تلاش است تا با ایجاد مشکل، اقتدار کشور را در منطقه زیر سئوال ببرد که باید گفت ارتش و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی با شجاعت و دلاوری‌های خود دشمن را از دخالت در امور ایران مایوس کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها