استاندار قزوین:

کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار درخشان است

فریدون همتی در مراسم رژه روز ارتش گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی در همراهی با انقلاب، مبارزه با ضدانقلاب و جنگ تحمیلی بسیار درخشان و ماندگار است.
کد خبر: ۲۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 18April 2017
کارنامه ارتش جمهوری اسلامی بسیار درخشان استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در شهر «قزوین» برگزار شد، با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله باریک بین امام جمعه فقید قزوین اظهار داشت: روز ارتش برای ما یادآور درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی در تقویت اقتدار ارتش برای دفاع از کشور است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اطلاعات در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: ارتش در وفاداری به امام و ملت و پیروزی انقلاب تاریخ گوهرباری برای خود به یادگار گذاشته و درکنار سایر نیروها افتخار آفریده است.

همتی بیان کرد: نیروهای مسلح ما فقط به سلاح و امکانات لجستیک مجهز نیستند بلکه با اتکا به ایمان و تعهد دینی توانسته اند به عنوان یک ارتش مکتبی با اقتدار عمل کنند.

وی اضافه کرد: کشورهای اروپایی و استکباری که خود ایجاد کننده داعش و تروریست ها هستند و در عراق، سوریه، افغانستان به قتل و غارت دست زده اند تنها برای ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی این توطئه ها را عملی کرده اند اما به یاری خداوند، هدایت رهبری و اقتدار نیروهای مسلح در برابر همه نقشه های دشمن پیروز هستیم.

استاندار یادآورشد: امروز ملت رشید ایران با علاقمندی در کنار ارتش متعهد جمهوری اسلامی قرار دارد و این دلگرمی بهترین پشتیبان برای شماست.

همتی تصریح کرد: امروز با شکل گیری ارتشی مکتبی در کشورمان که فرماندهی آن را ولی فقیه بر عهده دارد شاهد تقویت امید در میان ملل مظلوم جهان هستیم که آنها را در تداوم ایستادگی در برابر ظلم مقاوم تر کرده است.

وی اضافه کرد: اگر ارتش های جهان فقط به سلاح خود متکی هستند، نیروهای مسلح ما با اتکا به ایمان توانسته اند با اقتدار سرآمد ارتش های جهان باشند و شاید بتوان گفت تنها ارتش متعهد و مکتبی در جهان هستیم که جای افتخار دارد.

در ادامه یگان های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح مستقر در استان با رژه باشکوهی توان دفاعی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار