با حضور مردم و هنرمندان؛

یادواره شهدای هنرمند شهرستان «گرمسار» برگزار شد

یادواره ۱۴ شهید هنرمند شهرستان «گرمسار» با حضور مردم و هنرمندان گرمساری و نیز مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان در فرهنگسرای خورشید تابان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ - 18April 2017
به گزارش دفاع پرس از سمنان، یادواره شهدای هنرمند شهرستان گرمسار عصر امروز با محوریت گرامیداشت یاد و خاطر شهید اهل‌قلم «سید مرتضی آوینی»، در سالن همایش‌های فرهنگسرای خورشید تابان برگزار شد.

«علی همتی»، معاون فرماندار گرمسار در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر 14 شهید هنرمند این شهرستان اظهار داشت: برای رفع موانع غیر اسلامی در جوامع هنری باید فکر و اندیشه هنرمند را تغییر دهید تا اثر هنری تولیدشده یک هنر اسلامی باشد.

«علی همتی» با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در زمان انقلاب اندیشه جوانان را در کشور تغییر داد افزود: امام راحل در جلسات بحث و وعظ خود اندیشه جوانان را به سمت خدا پیشبرد و روحیه انقلابی را در آنان زنده کرد.

وی با تأکید بر جایگاه ویژه شهدا خاطرنشان کرد: نامی بزرگ‌تر از شهید و هدفی بزرگ‌تر از اهداف شهدا وجود ندارد چراکه آنان مردان خدایی هستند و در جامعه امروز ما شهدا از ارزش‌های این نظام هستند که در اذهان عمومی جاویدان باقی ماندند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین اسدالله‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گرمسار نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از شهید آوینی اظهار داشت: شهدای نرمند مقابل دوربین خداوند در دنیا به‌گونه‌ای نقش‌آفرینی کردند که همواره در نزد خداوند سربلند و سرافراز هستند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه هنری باید برای پیشبرد اهداف خود سیره شهدای هنرمند را مطالعه کند افزود: شهدا همواره با استفاده از روح وجودی خود به تبیین زیبایی‌های دنیا و دین مبین اسلام با زبان هنر پرداختند و همیشه مدافع اسلام در هر عرصه‌ای از زندگی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار