محمدزاده خبر داد؛

احتمال مشارکت شبکه قرآن در تولید فیلم حضرت موسی(ع)

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ضمن اعلام آمادگی از ساخت و تولید فیلم حضرت موسی(ع) گفت: شبکه قرآن در صورت تائید معاونت سیما آمادگی دارد تا به عنوان ناظر کیفی و محتوایی با عوامل سازنده این فیلم همکاری کند.
کد خبر: ۲۳۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 19April 2017
احتمال مشارکت شبکه قرآن در تولید فیلم حضرت موسی(ع)به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از همکاری بیش از پیش سپاه محمد رسول الله (ص) در اجرای طرح بزرگ قرآنی 1451 خبر داد و گفت: به منظور تعامل و همکاری مشترک در اجرای این طرح، نشستی با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، رحیم قربانی معاون قرآن و عترت بسیج، جمعی از مسئولان سپاه و جمال شورجه تهیه‌کننده و کارگردان سینما در ساختمان شبکه قرآن برگزار شد و نسبت به همکاری بیشتر و تولید محصولات فرهنگی و قرآنی به صورت مشترک و خصوصاً مشارکت در طرح قرآنی 1451 تاکید شد.

محمدزاده از همکاری و مشارکت شبکه قرآن در تولید فیلم حضرت موسی(ع) خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در این نشست مطرح شد، موضوع همکاری شبکه قرآن در تولید فیلم حضرت موسی(ع) بود که چون این موضوع متمرکز در گروه فیلم و سریال است، مقرر شد تا ضمن بررسی و تائید در معاونت سیما، شبکه قرآن به عنوان ناظر کیفی و محتوایی برای ساخت با عوامل این فیلم همکاری داشته باشد.

طرح ساخت فیلم حضرت موسی(ع) را مرحوم فرج‌الله سلحشور در زمان حیاتش مطرح کرد و تمام نگرانی و دغدغه مرحوم سلحشور این بود که خداوند به ایشان عمر دهد تا بتواند این سریال را بسازد، اما این اتفاق نیفتاد و تنها توانست مرحله نگارش این سریال را به اتمام برساند. پس از فوت فرج الله سلحشور ساخت این سریال به جمال شورجه پیشنهاد شد و ایشان نیز پذیرفت تا ساخت آن را ادامه دهد اما به دلایل مشکلات مالی ساخت این فیلم به تعویق افتاده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه افزود: موضوع تولید کلیپ «الف ویژه» به تهیه‌کنندگی شورجه یکی دیگر از مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت. این کلیپ در ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار