مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مستندسازی شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با توجه به اهمیت و تأثیر بسزای خاطرات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باید خاطرات رزمندگان و ایثارگران جمع‌آوری شده و مستندسازی شود.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 24April 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مریم بیدخام در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس که صبح امروز در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تأثیر بسزای خاطرات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، باید خاطرات رزمندگان و ایثارگران تهیه و جمع‌آوری شده و مستندسازی شود.

وی با بیان اینکه مستندهای تهیه شده از خاطرات رزمندگان و ایثارگران در صدا و سیما پخش شود اضافه کرد: همچنین برای معرفی و شناخت قهرمانان دوران جنگ تحمیلی به کودکان باید برنامه‌های مختلف در قالب انیمیشن تهیه شود تا کودکان از سنین کودکی با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: در ایام گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر فیلم‌هایی با موضوعات دفاع مقدس در سینما با بلیط نیم‌بها یا با شرایط تخفیف ویژه اکران شود.

این مسؤول با اشاره به نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید خاطرات بانوان از دوران هشت سال دفاع مقدس هم در قالب کتاب تهیه و چاپ شود.

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس مستندسازی شود 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین یادآور شد: همچنین برای آشنایی بیشتر کودکان و دانش‌آموزان با شهدا و فداکاری و ازخودگذشتگی‌ آن‌ها پیشنهاد می‌شود تصاویر شهدا بر روی لوازم‌التحریر دانش‌آموزان طراحی شود.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار