به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم،
در حالی که این روزها انتخاب برندها و نامهای نامتناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی و آرمانهای
جمهوری اسلامی ایران، «مایه فخر» برخی از افراد جامعه شده است، یک مدیر هوشمند در قم دست
به ابتکاری ارزشی زده و برای سپاسگزاری در برابر عظمت شهدا و ایثار آنها نام فروشگاه خود را
به نام شهدای مدافع حرم متبرک کرده است.وقتی در شهریور ۵۹ با اولین بمباران نیروی هوایی عراق هشت سال جنگ به ایران تحمیل شد، رزمندگان اسلام همه به خط شدند تا جواب این تجاوز به خاک کشورشان را بدهند. جبهههای جنگی برای این دفاع مقدس شکل گرفت. جبههها خاکریز داشتند که رزمندگان پشتش میجنگیدند. عقبه داشتند نه عقبهای که تنها توپ و تفنگ و سلاح برساند. عقبه جبهه ما میرفت کیلومترها دورتر، میرسید به شهرها که مردم در آنجا زندگی عادی خود را دنبال میکردند و به رزمندگان این پیام را میدادند که «خیالتان راحت ما مثل کوه پشتتان ایستادهایم» حالا از آن روزها بیش از ۳۵ سال گذشته است و دشمن داعشی این بار به حریم اهل بیت (علیهمالسلام) تجاوز کرده است تا کودکان جنگ ندیده دیروز، رزمندگان مدافع حرم امروز باشند و عقبهشان حالا مدافعان دور از حرمی باشند که جبهههای جنگ را دلگرم محبتشان میکنند.
ابتکار این مدیر فروشگاه میتواند به نحوی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و الگویی برای مدافعان انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ باشد. انتخاب نام «شهدای مدافع حرم» به صورت مستقیم بر سر درب این فروشگاه میتواند عقبه جبهه فرهنگی کشور را در برابر جبهه دشمن تقویت نماید.
انتهای پیام/ 171