عصر امروز؛

سردار دکتر کارگر از مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز از روند احداث مرکز فرهنگی و انقلاب دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ - 29April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بازدید از مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا نسبت به حفظ و ترویج ارزش های سال های حماسه و ایثار اظهار داشت: ضرورت دارد با تبعیت از فرمایشات ایشان پای به میدان عمل گذاشته و با روحیه ای جهادی و رویکرد انقلابی مسئولان، عملیات عمرانی مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بهتر از گذشته مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با ذکر این نکته که استان قم نسبت به دیگر استان‌های کشور ظرفیت‌های بسیاری را از دوران انقلاب و دفاع مقدس به خود اختصاص داده است، گفت: به همین علت این استان نباید در احداث مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس قم از دیگر استان‌ها عقب باشد و ضرورت دارد تا دهه فجر عملیات عمرانی آن به پایان برسد.

سردار کارگر با تاکید بر ضرورت مشارکت هر چه بیشتر دستگاه های استان قم در تکمیل مرکز فرهنگی قم اضافه کرد: امیدواریم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ویژه ریاست مجلس و نیز استاندار قم و سایر مسئولان استانی در تکمیل این پروژه فرهنگی مشارکت لازم را داشته باشند زیرا طولانی شدن عملیات اجرایی این مرکز، نتایج مطلوبی به دنبال نخواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم ابوالقاسم ناظر معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سردار کارگر را در این بازدید همراهی می کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار