حجت‌الاسلام سعیدی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

تجربیات و سلوک "حجت‌الاسلام مقدسی" چراغ راه آیندگان است

حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم تشییع پیکر مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) گفت: حجت‌الاسلام مقدسی از چهره‌های ارزشمند حوزه نمایندگی سپاه بود که امیدوارم نسل جدید، تجربیات و سلوک ایشان را چراغ راه خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ - 20July 2014

تجربیات و سلوک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام «سید محمد مقدسی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) پس از ماهها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت.

وی که در سالهای دفاع مقدس حضوری فعال و تأثیرگذار در کنار رزمندگان داشت، پس از ارائه خدمات مؤثر و حماسهآفرینیهای مستمر در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه جانبازی شیمیایی نائل آمد. مرحوم مقدسی سابقه جانشینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه را نیز دارد.

مراسم تشییع حجتالاسلام مقدسی صبح امروز یکشنبه ۲۹ تیر از محل شهرک شهید فجر نیروی زمینی سپاه و با حضور پرشور پاسداران، مسئولین و فرماندهان سپاه برگزار شد.

حجتالاسلام والمسلمین "علی سعیدی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار دفاع مقدس گفت: حجتالاسلام مقدسی از چهرههای ارزشمند حوزه نمایندگی ولی فقیه بود و همواره مدل خوبی از مدیریت راهبردی و کاربردی را ارائه و با استفاده از قدرت تحلیل سیاسی بالا، خود را بهعنوان یک هادی سیاسی برجسته نیز معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حضور فعال و مؤثر مرحوم مقدسی در طول دوران خدمتش تصریح کرد: ایشان همواره مصمم بود پاسدار ولایت بوده و سهمی هرچند کوچک را در صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا کند. وی حتی در دروان نقاهت و بیماری سخت سرطان هم علیرغم اصرار زیاد بنده، میکوشید تا نامش همواره در زمره حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی نوشته شود.

وی با بیان اینکه مرحوم مقدسی توانسته بود جایگاه معنوی شایستهای را برای خود تثبیت کند، افزود: خوشبختانه رفتار خوب و راهنماییهای فعالانه و مدبرانه ایشان در طول دوران خدمت توانست جایگاهی معنوی برای حجتالاسلام مقدسی در میان کارکنان، هیئت علمی، پزشکان و حتی مراجعهکنندگان دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) ایجاد کند. به واقع درگذشت ایشان خلأیی است که به همین سادگی جبران نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پاسخ به این سؤال که نسل جدید پاسداران خصوصاً کارکنان حوزه نمایندگی چگونه باید از خصوصیات، ویژگیها و اصول مدیریتی وی الگوبرداری کنند، اظهار کرد: ایشان در طول دوران خدمت صادقانهشان تجربیات زیادی را کسب کردند، که متأسفانه تقدیر اجازه انتقال آن را به نسل جدید پاسداران نداد؛ ولی افرادی که در کنار ایشان فعالیت کردند باید خصوصیات و ویژگیهای این مرحوم را به سمع و نظر جوانان برسانند، به خصوص تجربیات مدیریتی و سلوک ایشان که میتواند چراغ راه آیندگان و نسل جدید پاسداران باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار