سردار «کشکولی»:

مجموعه فرهنگی در برخی مناطق آلوده استان لرستان احداث می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مجموعه فرهنگی در برخی مناطق آلوده استان احداث می‌شود و باید بانک اطلاعات افراد متخلف نیز تهیه شود.
کد خبر: ۲۳۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ - 30April 2017
به گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار «مرتضی کشکولی»، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه وجود محله‌های آلوده محل خریدوفروش مواد مخدر استان در شان استان نیست که باید در راستای ساماندهی این محله‌ها اقدام کرد.

وی افزود: باید در راستای ساماندهی محله‌های آلوده استان اقدام کرد و افراد متخلف شناسایی و با قاطعیت در راستای ساماندهی این مناطق ورود کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: باید در راستای ساماندهی محله‌های آلوده هم‌افزایی دستگاه‌های استان وجود داشته باشد و در برخی از محله‌های سطح شهر این طرح به‌عنوان پایلوت اجرا شود که برای اجرای این طرح نیز حمایت قاطع دادگستری استان نیاز است.

وی بابیان اینکه مجموعه فرهنگی در برخی مناطق آلوده استان احداث می‌شود تصریح کرد: باید بانک اطلاعات این افراد نیز تهیه شود، در راستای درمان این افراد اقدام می‌شود و در بحث صیانت نیز بسیج مهندسی استان ورود می‌کند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار