فرمانده سپاه ناحیه اقلید:

افتخار پاسداران دفاع از کشور، ولایت فقیه و انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید با بیان اینکه پاسداری از کشور، انقلاب، ملت و آرمان‌های والای اسلامی نظام از وظایف اصلی ما است، گفت: پاسداران در مبارزه با دشمن در جنگ سخت از هیچ جان‌فشانی و ایثاری دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۳۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ - 01May 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار موسی زارعی در دیدار با امام جمعه شهرستان که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، فرمانده پادگان آموزشی امام سجاد (ع) و جمعی از پاسداران در دفتر امام جمعه اقلید برگزار شد، حلول ماه شعبان و میلاد باسعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: پاسداری از کشور، انقلاب، ملت و آرمان‌های والای نظام اسلامی از وظایف اصلی ما است.

وی گفت: سپاه همواره در خط رهبری و حزب‌الله است و در دفاع از میهن، مقابله و مبارزه با دشمن در جنگ سخت، تهاجم فرهنگی، حمله به ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی، تحریم اقتصادی و... از هیچ جان‌فشانی و ایثاری دریغ نخواهد کرد.

زارعی بابیان اینکه لباس پاسداری سپاه لباس خدمت و شهادت است، به جنگ فرهنگی و اقتصادی که دشمن علیه ایران اسلامی راه انداخته اشاره کرد و عنوان داشت: محکم و استوار مانند همیشه در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید اظهار نمود: امروز مشکلات اقتصادی گریبان مردم را گرفته و موجب بروز مشکلاتی شده که باید در این راستا اقدامی جدی و جهادی صورت گیرد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و بر لزوم دقت، روشنگری، انتخاب اصلح و دفاع از حق تأکید کرد و بیان داشت: هر فردی که از خط رهبری و ولایت خارج شود به معنای این است که از قطار انقلاب پیاده شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار