حجت الاسلام سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت حل مسائل اقتصادی و اصلاح مدیریت کشور توسط رئیس جمهور آینده

نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تاکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: اولویت رئیس جمهور آینده باید حل مسائل اقتصادی و اصلاح مدیریت کشور باشد.
کد خبر: ۲۳۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ - 02May 2017
ضرورت اصلاح مدیریت کشور توسط رئیس جمهور آیندهحجت الاسلام و المسلمین «علی سعیدی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر حضور پر شکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید دارند و حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای، ارتقای پشتوانه نظام و مقبولیت کشور در جامعه جهانی را در پی خواهد داشت.

وی همچنین گفت: حضور عموم مردم در انتخابات می‌تواند کمکی در راستای پیشبرد اهداف آینده نظام اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان به چارچوب و معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بیان می‌فرمایند همچون مدیریت جهادی، توجه دارند و افرادی که بتوانند مشکلات کشور را حل کنند انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده کشور افزود: بیش از 90 درصد مردم در نظرسنجی‌های صورت گرفته، حل مسائل اقتصادی را عنوان می‌کنند که مباحثی چون مشکلات معیشتی، اشتغال، ازدواج و از این قبیل را در بر می‌گیرد، که تنها یک مدیر کارآمد می‌تواند این مشکلات را حل کند؛ لذا به نظر بنده، مشکل کشور ما بحث مدیریت است که اگر این مورد سامان پیدا کند بقیه موارد هم درست خواهد شد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار