پیتر ریتر:

رمز محبوبیتش کلمات به جا و احساسیش بود

همه‌ی نمایندگان صلیب سرخ ایشان را دیده بودند و از ایشان تعریف میکردند؛ من هم بعد از مدتی کار در اردوگاه ها ایشان را دیدم و آن موقع بود که متوجه شدم رمز محبوبیت ایشان کلمات به جا و احساسی ایشان است.
کد خبر: ۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 31May 2013

رمز محبوبیتش کلمات به جا و احساسیش بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پیتر ریتر نماینده صلیب سرخ در ایران که در دوران اسارت آزادگان کشورمان نماینده صلیب سرخ در اردوگاههای عراق بوده و با آزادگان ما دیدار و گفتوگو داشته، در یادواره سید آزادگان حجتالاسلام سیدعلیاکبر ابوترابی که عصر 8 خردادماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، گفت: یاد و خاطره سیدعلیاکبر ابوترابی برای همه کسانی که او را دیده بودند بسیار گرامی و محترم است. آقای ابوترابی در دوران اسارت همواره پشتوانهای روحی بزرگی برای دیگر اسرا و همیشه آماده کمک و یاری به آنها بودند.

رئیس کمیته صلیب سرخ در ایران بعد از گزارش عمکردی از کمیته صلیب سرخ در دفاع مقدس افزود: من که به تازگی کار خود را در عراق شروع کرده بودم، ثبت نام از اسرای جدید و رد و بدل کردن اطلاعات آن ها به خانواده هایشان کار اصلی من بود .

وی درمورد اخلاقیات مرحوم ابوترابی گفت: همهی نمایندگان صلیب سرخ ایشان را دیده بودند و از ایشان تعریف میکردند من هم بعد از مدتی کار در اردوگا ه ها ایشان را دیدم و آنموقع بود که متوجه شدم رمز محبوبیت ایشان کلمات به جا و احساسی ایشان بود .

وی در پایان از ساخت فیلم «دیدار 20 سال قبل» که گویای  خاطرات اسرا و آمادهسازی کتابی با همین موضوع از کسانی که در این را ه هم قدم شده اند تشکر کرد و گفت: کتاب تولید شده در زمینه خاطرات اسیران ایرانی را به زبان انگلیسی ترجمه میکنیم تا در سطح بینالمللی مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار