امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از ایستگاه‌های پدافند هوایی در جنوب غرب کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 04May 2017
امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و حجت الاسلام روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از ایستگاه راداری بهبهان در جنوب غرب کشور بازدید کردند.
 
این بازدید تخصصی از سایت رادار و سایت فاشا، مواضع زمین به هوا و پست‌های دیده بانی بصری که در ارتفاعات کوهستان‌های زاگرس قرار دارند صورت گرفت و رسیدگی به وضع عملیاتی و رزمی این نقاط به عمل آمد.
 
در این بازدید، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) پیگیری و رسیدگی به مشکلات سربازان را از مهمترین برنامه‌های قرارگاه دانست و گفت: ما در صدد هستیم که مشکلات سربازان را بر طرف نموده و سربازان در نزدیکترین یگان به محل سکونتشان خدمت کنند.
 
در ادامه استخر شنای سر پوشیده شهید اردستانی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب که به تازگی بازسازی شده بود نیز افتتاح شد.
 
همچنین سرتیپ اسماعیلی و حجت الاسلام روشندل بر مزار مطهر شهدای گمنام منطقه حضور یافتند و با قرائت فاتحه و صلوات با آرمان‌های این شهدای عزیز تجدید میثاق کردند.
 
سرتیپ اسماعیلی در پایان به منظور سنجش و ارزیابی قوای عملیاتی و توان رزمی و تجهیزاتی از یگان راهکنشی ماهشهر و سایت موشکی بندر امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت نکاتی پیرامون ارتقاء سطح توان رزمی یاد آور شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها