حجت الاسلام شمس اللهی:

رئیس جمهور آینده باید امانتدار خون شهدا باشد/ لزوم نگاه فراجناحی در انتخابات ریاست جمهوری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: لازمه انتخاب فرد اصلح جهت سکانداری انقلاب اسلامی داشتن نگاهی فراحزبی و فراجناحی است.
کد خبر: ۲۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 05May 2017
رئیس جمهور آینده باید امانتدار خون شهدا باشد/ لزوم نگاه فراجناحی در انتخابات ریاست جمهوریحجت الاسلام نصرت‌الله شمس‌اللهی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به معیارهایی که قرآن کریم در خصوص مدیران جامعه تبیین فرمودند، اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی فرمودند که امانت را به اهلش بسپارید و ملاک اهلیت را نیز در قرآن به علم و امانتداری مشخص کردند. لذا باید سرنوشت کشور را به دست فردی بدهیم که هم امانتدار خون شهدا باشد و هم در راستای تحقق آرمان شهدا، گام بردارد.
 
وی با اشاره به اینکه هر یک از ما نسبت به انتخاب سکاندار انقلاب اسلامی، تکلیف داریم، افزود: لازمه انتخاب اصلح نگاه فراجناحی و فراحزبی است. لذا اگر دیدیم کسی اصلح هست، هرچند در حزب و جناح ما نیست؛ اما کلیت نظام و انقلاب را قبول دارد پیرو اهداف و آرمان‌های انقلاب است، باید این فرد را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام شمس‌اللهی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات حق و تکلیف مردم است، افزود: مشارکت در انتخابات از این حیث حق مردم است که با حضور خود مدیر آینده جامعه خود را انتخاب کنند و از جهتی دیگر حضور در انتخابات تکلیف مردم است که این امانت الهی را به دست کسی بدهند که معیارهای قرآنی و به تبع آن ملاک هایی که مقام ولایت تعیین کردند را داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار