مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

۷۰۰ نفر از مردم مناطق محروم «دوره چگنی» معاینه رایگان شدند

به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر تعداد ۷۰۰ نفر از اهالی منطقه «شاهیوند» از توابع شهرستان «دوره چگنی» به صورت رایگان به همت بسیج جامعه پزشکی معاینه شدند.
کد خبر: ۲۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 21July 2014

۷۰۰ نفر از مردم مناطق محروم «دوره چگنی» معاینه رایگان شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «نبیاله شمس بیرانوند» مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان درباره این اقدام پزشکان بسیجی استان که به منظور خدمات رسانی و ارتقای سطح بهداشتی مناطق محروم اجرا شد، گفت: پس از غربالگری جمعیت نه هزار نفری منطقه «شاهیوند» توسط تیمهای پزشکی مرکز بهداشت شهرستان «دوره چگنی»، چهار تیم پزشکی در ایام لیالی قدر برای ویزیت رایگان اهالی منطقه اعزام شدند.

وی افزود: یک اکیپ کامل پزشکی هم شامل پنج نفر متخصص و سه نفر پزشک عمومی، سه نفر ماما، پنج نفر کارشناس پیراپزشکی و یک تیم پزشکی ازمرکز فوریت های ۱۱۵به منطقه محروم «شاهیوند» عزیمت کردند.

بیرانوند ادامه داد: علاوه بر این تعدادی دیگری از اعضای بسیج جامعه پزشکی لرستان شامل متخصص عفونی و اطفال، پزشک عمومی، جراح و متخصص زنان، ماما و کارشناسان بهداشت نیز به منطقه «چم پلک» اعزام شدند و بیمارانی که از قبل شناسایی وارجاع داده شده بودند، بطور رایگان مورد مداوا قرار گرفتند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه این بیماران از روستاهای «ولدکش»، «چناران»، «درمره»، «خاطره»، «چم خوشه» و «کرگز» به محل استقرار پزشکان بسیجی اعزام شده بودند، بیان داشت: یک اکیپ از مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ نیز به منظور ارجاع اضطراری بیماران، به بیمارستانهای مرکز استان، این تیم پزشکی را همراهی می کردند.

وی با اظهار اینکه ارایه این خدمات با همکاری رئیس و هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان امکان پذیر شده، عنوان کرد: در حاشیه ارائه خدمات خداپسندانه، به ۲۰۰ نفر از نمازگزاران روستای «خاطره» نیز توسط کانون بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی و با مساعدت ریاست این بیمارستان، اطعام داده شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار