در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات منتظرالمهدی درباره برخورد ماشین فرماندار ملایر با مامور ناجا

سخنگوی ناجا گفت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و بدانیم که مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۲۳۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ - 08May 2017
توضیحات منتظرالمهدی درباره برخورد ماشین فرماندار ملایر با مامور ناجا
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات ماجرای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مامور پلیس راهور که قصد اعمال قانون را داشت و در چند روز گذشته واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است، اظهار داشت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و بدانیم که مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اتفاقی که چند روز پیش افتاده بود، مامور وظیفه شناس پلیس راهور قصد داشت خودرویی را که در یکی از محورهای مواصلاتی با 138 کیلومتر در ساعت سرعت داشت، اعمال قانون کند که متاسفانه راننده این خودرو که هیچ مشخصات ظاهری نداشت و حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار بود نسبت به این موضوع مقاومت کرد. 

سخنگوی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا  زیر گرفتن مامور پلیس توسط این خودرو که بخشدار جوکار راننده آن بوده است، صحت دارد یا خیر، گفت: قطعا برخورد به شکلی نبوده که قصد فرار داشته باشند یا بخواهند مامور را زیر بگیرند ولی زمان اعمال قانون خودرو حرکت می‌کند و مامور در حالی که برف‌پاک کن اتومبیل را گرفته بود چند متری کشانده می‌شود.

منتظرالمهدی اضافه کرد: البته در این ماجرا فرماندار از ماشین پیاده می‌شود و از مامور دلجویی می‌کند و فرماندار هیچ نقشی در این موضوع نداشته و بخشدار جوکار راننده این خودرو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

 سخنگوی ناجا در ادامه در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب ماموران گشت ارشاد با یک دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: این فیلم در دست بررسی است ولی هنوز مشخص نشده که مربوط به چه زمانی است ولی گرچه این فیلم بریده شده ولی قطعا برخوردهای اینچنینی مورد تایید ما نیست.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها