رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه خبر داد؛

ارسال 170 اثر به دهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی

احمد جوانمرد گفت: 170 اثر از 70 شاعر آئینی کشور به دبیرخانه دهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی ارسال شده است.
کد خبر: ۲۳۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ - 08May 2017
بیش از 100 اثر به دهمین جشنواره شعر انتظار  استان مرکزی ارسال شد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «احمد جوانمرد» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان «زرندیه» با اشاره به تعداد استان‌های شرکت کننده در جشنواره «شعر انتظار» اظهار داشت: در این جشنواره شعرای آئینی از 9 استان از جمله مرکزی، تهران، قم، اصفهان، گیلان، چهارمحال وبختیاری، همدان، یزد و ایلام شرکت کرده و آثار خود را ارسال کرده‌اند.

وی افزود: این جشنواره با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند بستری مناسب و هدفمند برای گردهمایی شاعران آئینی بوده و منتظران موعود را گردهم جمع‌آوری کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: بی شک زبان شعر یکی از راه های موثر و اثرگذار برای انتقال فرهنگ بوده و نقشی موثر در ارتقاء فرهنگ جامعه دارد.

جوانمرد با اشاره به داوری و تقدیر از نفرات برگزیده گفت: چهارشنبه مورخ 20 اردیبهشت‌ماه پس از داوری آثار ارسالی، از نفرات منتخب و برگزیده تقدیر و جوایزی به رسم یادبود به آن‌ها اهداء خواهد شد.

وی ادامه داد: سرزمین ما از دیرباز مهد پرورش عالمان و فرهیختگان بسیاری بوده که در حوزه شعر و ادبیات نیز همواره سرآمد جهان بوده‌ایم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه خاطرنشان کرد: حضور فعال شاعران و بزرگان ادبیات می‌تواند جوانان را به این حوزه و پرورش استعدادهای تازه تشویق کند، از این رو می‌طلبد که مسئولان نیز حمایت‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها