مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد؛

لزوم استفاده از توانمندی نهادها و ارگان‌ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مبنای ادارات باید بر اساس مبانی ایثار و شهادت باشد، تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی در جهت نشر معارف دفاع مقدس در سطح جامعه تلاش کرد.
کد خبر: ۲۳۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 09May 2017
لزوم استفاده از توانمندی نهادها و ارگانها در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از مشهد، ششمین جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی به دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس استان و با حضور اعضای این کمیته در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
 
در این جلسه مدیر‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سخنانی با تاکید بر لزوم حاکم شدن بیشتر ارزش‌ها در فضای اداره کل تبلیغات استان اظهار داشت: مبنای ادارات ما باید بر اساس مبانی ایثار و شهادت باشد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی در جهت نشر معارف دفاع مقدس در سطح جامعه تلاش کرد.
 
حجت‌الاسلام کاظم لطفیان افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی با داشتن شبکه‌های ارتباطی با روحانیون، جامعه قرآنی و مداحان استان پتانسیل خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت به شمار می‌رود که با استفاده از فضای مجازی می‌توان به این مهم جامه عمل پوشاند.
 
مدیرکل تبلغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در صورت گردآوری و تنظیم مطالبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت طلاب و روحانیون مُبلغ طرح هجرت می‌توانند منادیان فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان خراسان رضوی باشند.
 
لطفیان در پایان با اشاره به نقش خراسان رضوی در دوران دفاع مقدس آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام و بر لزوم اجرای تفاهمنامه‌ای که به امضای مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس و تبلیغات اسلامی استان رسیده است تأکید کرد.
 
در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداختند.
 
انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار