سالروز ولادت شهید،5

جاودانگی راه و رسم شهداست

امروز سالروز تولد شهیدان رضا میرکمالی و مجید هنرمند از شهدای گرانقدر استان مرکزی است که با شهادتشان در راه خدا تولدی دوباره یافتند.
کد خبر: ۲۳۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 14May 2017
جاودانگی راه و رسم شهداء استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، امروز بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه سال 1396 دو نفر از شهدای گرانقدر استان مرکزی همزمان با این روز قدم در جهان هستی گذاشتند که شهیدان رضا میرکمالی و مجید هنرمند کبوتران سبکبالی هستند که در این روز سالگرد تولدشان است.

شهید رضا میرکمالی در بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه سال 1340 در تهران متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی رسالت خود را در این دید که در جبهه‌ها حضور یافته و با دشمن به پیکار و مقابله بپردازد.

عملیات پدافندی آخرین نقطه‌ای بود که شهید میرکمالی نفس‌های آخرش را در کنار دیگر دوستان و رزمندگانش می‌زد و سرانجام در بیست و هفتم اسفندماه سال 1359 به مقام والا و بلند شهادت رسید و از محل دفن وی تاکنون اطلاعاتی به دست نیامده است.

شهید مجید هنرمند نیز دومین کبوتری است که همزمان با این روز در شهرستان ساوه شهر انارهای دلخون، قدم به جهان هستی گذاشت و در جنگ تحمیلی در آخرین عملیاتی که حضور داشت عملیات پدافندی بود اما تا امروز از محل شهادت و تاریخ شهادت وی اطلاعاتی به دست نیامده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار