افلاکیان- 5/

با خبر شهادتم هرگز گریه نکنید/ به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی

شهید علی جعفری در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: زمانی که مولایم امام حسین (ع) فرزندانش را به ميدان فرستاد و آن‌ها به شهادت رسيدند، برای آن‌ها هرگز گريه نكرد و از خدا طلب صبر و استقامت و شكيبايی داشت.
کد خبر: ۲۳۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 14May 2017
با خبر شهادتم هرگز گریه نکنیدبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، 24 اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت 18 نفر از سبک‌بالان استان مرکزی است.

شهیدان «محمد ابراهیم آقابزرگی»، «محمد ابراهیمی»، «اردشیر برخورداری»، «مهدی پاینده آشتیانی»، «محمود حیدری»، «احمدرضا خراسانی»، «عباسعلی زاغی»، «ابوالقاسم زینعلی»، «محمدعلی شکوری»، «یدالله صالحی مرزیجرانی»، «شهیده مهتاب صالحی مرزیجرانی»، «ولی الله عباسی»، «احمد قطب زاده»، «غلامحسین مبصری»، «محمدرضا محمدی»، «نبی الله نعیمی»، «رمضانعلی نوده فراهانی» و «علی جعفری» پرستوهای عاشقی هستند که همگی آن‌ها دراین روز سالگرد عروج سیمرغ وارشان است.

شهید «علی جعفری» در تاریخ پنجم شهریور ماه 1343 در شهرستان اراک دیده به جهان گشود. تقدیر الهی بر این شد که بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال 61 او آخرین طلوع خورشید را در دنیای خاکی ببیند و سرانجام عملیات بیت المقدس پرواز ابدی او به بهشت جاودان شد.

فرازی از وصیتنامه شهید جعفری:

بسم الله الرحمن الرحیم

كسانی كه در راه خدا جهاد می‌كنند، هر آینه او راه خود را به آنان نشان می دهد.

خدمت پدر، مادر، برادران و خواهر عزیزم سلام عرض می‌كنم و امید آن دارم كه همیشه به یاد خداوند خویش باشید و خداوند عزیز و گرامی و دانا را عبادت كنید و هرگز خدای خود را فراموش نكنید.

پدر، مادرم، برادران و خواهر گرامی، هنگامی که این وصیت به‌دست شما می‌رسد كه من از این دنیا هجرت كرده و به دنیای دیگر یعنی آخرت راه پیدا كرده باشم و اگر لیاقت بهشت را دارا بودم به بهشت می روم و به دیگر شهیدان راه آزادی و اسلام و قرآن ملحق می‌شوم.

از شما پدر و مادر عزیز و گرامی و برادران و خواهرم می‌خواهم كه دنبال روی خط امام باشید و به رهنمود های آن رهبر عزیز و گرامی گوش فرا داده و همیشه از فرمان‌های او پیروی کنید و هیچ گاه از دستورات ایشان سركشی نكنید و لبیک گوی فرامین رهبر خود باشید.

شما باید پاسدار تمامی خون شهیدان بوده و هرگز از روی خون‌های آن‌ها عبور نكنید و آن را زیر پای خود نگذارید، زیرا این همه شهیدان و تمامی خون های ریخته شده شان نباید پایمال شود.

از شما خانواده‌ام می‌خواهم همچون كوه در برابر سختی‌ها، بدی‌ها و دشواری‌ها، صبر و استقامت از خود نشان داده و مقاوم باشید و رنج‌ها و سختی ها را تحمل كنید.

بدون ریختن خون‌ها و فدا کردن جوانان بی شک اسلام پیروز نمی‌شود و در این مواقع است که پروردگار شما را مورد امتحان خود قرار می دهد كه ببیند شما چقدر صبر و استقامت دارید.

شما باید زینبی وار شكیبا بوده و در این مسیر صبور باشید.

مادر، پدر، برادران و خواهرم برای من هرگز گریه نكنید زیرا كه شهید احتیاج به گریه ندارد و او كه زنده است، او هرگز نمرده است.

زیرا وقتی كه مولایم امام حسین (ع) فرزندانش را به میدان فرستاد و آن‌ها به شهادت رسیدند، برای آن‌ها هرگز گریه نكرد و از خدا طلب صبر و استقامت و شكیبایی داشت و یا زمانی که حضرت زینب (س) بر پیکر بی جان برادرش حسین (ع) رفت با آنكه تكه تكه شده بود برای آن هرگز گریه نكرد یا اینكه امام خودمان را مثال می زنیم كه وقتی خبر به شهادت رسیدن پسرش را به او دادن او خم به ابرو نیاورد و او هم از خدا خواست كه به صبر و استقامت بدهد و شكیبا باشد.

خداوند در یكی از آیات خود می‌فرماید: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون». و هرگز گمان نكیند آنان كه در راه خدا شهید می‌شوند مرده‌ان،د بلكه زنده هستند و در نزد خدای خویش روزی می‌خورند.

از شما پدر، مادر، برادرانم و خواهرم می‌خواهم كه همیشه خدا را عبادت كنید و نگذارید كه گناهان شما زیاد شود، بسوی او بروید و او را ستایش كنید و هرگز نماز خود را قضا ندهید و خمس و زكات را از یاد نبرده و به همسایگان خود ظلم نكنید.

هرگز غیبت دیگران را نکرده و به هیچ کسی تهمت نزنید و باز هم تاکید می‌کنم از شما می خواهم كه نماز را ترک نگویید.

به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی و ظهور امام دوازدهم . . .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار