افلاکیان/6

خواهرم! حجاب تو کوبنده‌تر از سلاح من است

شهید کریمی در قسمتی از وصیتنامه خود می‌نویسد: خواهرم! حجاب تو كوبنده‌تر از سلاح من است؛ زیرا که پوشش تو عامل پروازت به سوی ملكوت اعلی و اسلحه‌ای عليه هر گونه بردگی و نیرنگ شیطان است.
کد خبر: ۲۳۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 15May 2017
خواهرم حجاب تو کوبنده‌تر از سلاح من است
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، امروز بیست و پنجم اردیبهشت ماه 96 سالروز عروج ملکوتی و شهادت 6 تن از دلاوران غیور استان مرکزی شهیدان قاسم ابوالحسنی، اکبر امیری، رضا حران اف، محمد محسنی، احمد مرادی و شهید هوشنگ کریمی است، که در جریان هشت سال مقاومت مردانه در مقابل رژیم متجاوز عراق به خیل سبکبالان پرکشیده پیوستند.

شهید هوشنگ کریمی در مردادماه سال 46 در شهرستان محلات متولد شد و همزمان با آغاز حمله عراق به ایران در جبهه‌های نبرد حضور یافته و به دفاع از میهن پرداخت و سرانجام در عملیات پدافندی سال 66 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید کریمی:

هيچ‌گاه از روحانيت جدا نشويد و به قول امام عزيزمان اسلامتان اسلام بدون روحانيت نباشد چون تا حالا قشر روحانيت اسلام را زنده نگاه داشته‌اند و «ان العلماء و رثه الانبيا» همانا علما وارثين پيامبرانند.

خواهرم حجاب تو كوبنده تر از سلاح من است چون پوشش تو عامل پروازت به سوی ملكوت اعلی و اسلحه‌ای عليه هر گونه بردگی ستم پيشگان است و اسلحه‌ای براي نيرنگ شيطان و دنيا .

امام را بهتر بشناسيد و به سخنانش توجه كنيد و برای طول عمرش دعا كنيد .

به ياد شهدا و به فكر هدف و سخنان آنها باشيد و راهشان را ادامه دهيد و سعی كنيد كه در آخرت جوابگوی آنها باشيد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار