حجت‌الاسلام مصلحی مطرح کرد؛

برنامه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران/ دشمن به دنبال ملتهب کردن فضای کشور است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا در حال نابودی است، گفت:‌ سعودی‌ها و تکفیری‌ها از طریق منافقان، ضدانقلاب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها به دنبال ملتهب کردن فضای کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند.
کد خبر: ۲۳۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 16May 2017

به حول و قوه الهی آمریکا در حال نابودی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، ظهر امروز (سه‌شنبه 26 اردیبهشت) در نشست بصیرتی که پس از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، اظهار داشت: 13 میلیون مقاله در اینترنت درباره فروپاشی آمریکا به قلم کارشناسان آمریکایی وجود دارد که بسیاری از این مقالات، انقلاب اسلامی ایران را موجب فروپاشی آمریکا دانسته‌اند.

وی در تبیین دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: عربستان سعودی دشمن قطعی انقلاب اسلامی ایران در منطقه است. سعودی‌ها و تکفیری‌ها از طریق منافقان، ضدانقلاب‌ها و سلطنت‌طلب‌ها به دنبال ملتهب کردن فضای کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند؛ حمله تروریستی به هنگ مرزی میرجاوه یکی از این موارد است.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه استکبار جهانی سه برنامه «کوتاه مدت»، «میان مدت» و «بلند مدت» را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است، تصریح کرد: در برنامه «کوتاه مدت» آمریکا از طریق «نفوذ» به دنبال حفظ جریان همسو با خود در ایران است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: دشمن در برنامه «میان مدت» خود می‌خواهد نسبت به نظام و انقلاب مشروعیت‌زدایی کند که سرویس‌های امنیتی اسرائیل، آمریکا و انگلیس در رأس این امور هستند و اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی در همین جهت رخ می‌دهد.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در تبیین برنامه «بلند مدت» استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد از انتخابات به عنوان فرصتی برای براندازی نظام سوءاستفاده کند که فتنه سال 88 نیز یکی از این موارد بود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دشمن در مسئله «نفوذ» برای مردم، مسئولان و نخبگان برنامه‌ریزی کرده است، افزود: در مسئله «نفوذ» دشمن اولین اقدامی که انجام می‌دهد «تهدید» و ایجاد ترس است، مانند اینکه می‌گوید «گزینه نظامی روی میز است» و یا اینکه می‌گوید «ما سایه جنگ را از سر ایران رفع کردیم».

حجت الاسلام حیدر مصلحی دو قطبی کردن فضای کشور را برنامه‌ای از سوی دشمن برای تأثیرگذاری این تهدید‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: عده‌ای اهداف خود در جامعه را «صلح»، «گشایش»، «تعامل با دنیا» و «ایجاد نشاط» عنوان می‌کنند، اما جناح فکری مقابل خود را به «جنگ‌طلبی»، «انزوا ایران در دنیا» و «جلوگیری از نشاط در جامعه» متهم می‌کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با دوقطبی کردن جامعه کاری کند که مردم در انتخاب خود دچار اشتباه شوند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن وعده دروغ می‌دهد، خاطرنشان کرد: در موضوع برجام وعده دروغ به ما دادند و قرار بود مبلغ بسیار زیادی از پول‌های بلوکه شده ایران وارد کشور شود؛ اما امروز نزدیک به یک سال است که در بانک‌های عمان مانده است و وقتی که آقای روحانی در سفر خود به عمان به پادشاه این کشور می‌گوید که این پول‌ها را به کشورمان برگردانید، پادشاه عمان می‌گوید که این دست ما نیست، دست آمریکا است که اجازه بدهد یا خیر.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یکی دیگر از اهداف استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را القای روحیه یأس و «ما نمی توانیم» در کشور عنوان کرد و افزود: برخی می‌گویند که در جهان نمی‌گذارند کشورهای جهان سوم در موضوعات علمی پیشرفت کنند؛ آن‌ها روحیه ناامیدی را در کشور القا می‌کنند.

«غفلت از یاد خدا» یکی دیگر از اهداف دشمن بود که حجت الاسلام مصلحی در سخنان خود به آن اشاره کرد و افزود: این انقلاب را در مواقع بحران‌های بزرگ چه کسی نگه داشته است، چه کسی شکست آمریکا در صحرای طبس را رقم زد و یا درحالی که همه کارشناسان نظامی جهان از آزادسازی شهر «حلب» نا امید بودند چه کسی این شهر را آزاد کرد. دشمن می‌خواهد ما را از خدا غافل کند تا تهدید و دروغ هایش تأثیر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها