فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز:

رسالت جانبازان حفظ راه و اندیشه شهداست

فرمانده پایگاه هوایی شهید عباس دوران شیراز گفت: رسالت جانبازان با وجود نقص عضو و مشکلاتی که از دوران دفاع مقدس به همراه خود دارند حفظ راه و اندیشه شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۲۳۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 20May 2017
رسالت جانبازان بلاتر از شهداست/به پشتوانه جانبازان، دستاوردهای بین المللی تحقق می یابد.به گزارش دفاع پرس از شيراز، امیر سرتیپ «منصور محمدی» فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید عباس دوران شیراز در دیدار با خانواده‌های جانبازان این پایگاه هوایی، گفت: رسالت جانبازان با وجود نقص عضو و مشکلاتی که از دوران دفاع مقدس به همراه خود دارند حفظ راه  و اندیشه شهدای گرانقدر است.

امیر محمدی افزود: آنچه را که دولت‌مردان و نیروهای مسلح در دنیا برای سرافرازی ایران اسلامی انجام می‌دهند به پشتیوانه شما جانبازان گرانقدر است، مردم جامعه قدردان فداکاری‌های شما هستند.

وی تصریح کرد: کارهایی که جانبازان در دوران دفاع مقدس انجام دادند اجر بزرگی در نزد خداوند دارد و خانواده‌های آنها نیز اگر بیشتر از خود جانباز در نزد خداوند پاداش نگیرند کمتر از آن نیست.

فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید عباس دوران گفت: اگر در حال حاضر دشمن نمی‌تواند گوشه چشمی به خاک ایران اسلامی داشته باشد، ترس آنها از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، دشمن در حال حاضر در جنگ ضد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران وارد شده که در این زمینه نیز نقش جانبازان و خانواده آنها پررنگ است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بسیاری از معادلات و نقشه‌های شوم دشمن که با پشتیبانی بیش از 40 کشور همراه بود را بر هم ریخت و نگاهی نو و تازه‌ای در ابعاد سیاسی و نظامی بر جهان حاکم ساخت.

در این دیدار که سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس حضور داشت از جانبازان پایگاه هوایی شهید دوران تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار