معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم مطرح کرد؛

اجرا ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی در قم

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور آیت‌الله سعیدی، دیدار با 100 خانواده شهید، برگزاری یادواره‌های شهدا و به صدا درآمدن زنگ مقاومت در 100 مدرسه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ - 23May 2017
اجرا ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، احمد بیطرفان طی نشست خبری که به مناسبت هفته «مقاومت و پیروزی» در سالن جلسات مرکز آموزش آیت‌الله سعیدی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، موضوعی بسیار مهم است و در همین رابطه سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم برنامه‌های گوناگونی را برای اجرا در هفته مقاومت و پیروزی آماده کرده است.
 
معاون اجرایی سپاه قم گفت: تجلیل از خانواده‌های شهیدان عملیات بیت‌المقدس و همچنین شهیدان مدافع حرم با حضور یافتن در منازل ایشان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم، گلباران مزار شهدا و حضور پرشور فرماندهان و پرسنل نظامی استان در مراسم نماز جمعه هفته جاری، از جمله برنامه‌هایی است که از نخستین روز اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز به مناسبت هفته مقاومت و پایداری در استان قم برگزار می شود.
 
وی افزود: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان روز چهارشنبه هفته جاری با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) در ستاد لشکر عملیاتی سپاه استان برگزار می شود، همچنین برنامه غبار روبی و گلباران مزار شهیدان قم روز پنجشنبه با حضور مردم شهید پرور در گلزارهای شهدای مناطق مختلف استان انجام می گردد.
 
رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی در استان قم ادامه داد: روایت گری و تبیین حماسه رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در سطح پایگاه‌های بسیج، مدارس و دانشگاه‌های استان است.
 
بیطرفان با اشاره به این که پیکر مطهر شهیدان عملیات بیت‌المقدس استان قم در گلزار شهدای سوم خرداد به خاک سپرده شده است، گفت: این شهیدان نماد ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان هستند که همچون شهید محمدعلی جهان‌آرا با هدیه خون خود به اسلام و نظام جمهوری اسلامی، اجازه ندادند ذره‌ای از خاک میهن در تصرف دشمن بماند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان ایران امروز نسبت به عمق تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان آگاهی دارند و به همین دلیل نهایت تلاش خود را برای کم رنگ ساختن آن به کار می‌گیرند.
 
وی بیان کرد: عربستان سعودی به دنبال مقابله با جبهه مقاومت اسلامی در منطقه با محوریت ایران است و برای رسیدن به هدف خود میلیاردها دلار هزینه می‌کند اما نمی‌داند حضور مردم ایران در صحنه های مختلف سیاسی و خلق حماسه‌های ماندگار در حمایت از نظام اسلامی، تمام توطئه های آنان را خنثی می‌کند.
 
رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی در استان قم با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه ادامه داد: مردم ایران بارها حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و دشمنان هم به خوبی متوجه این حقیقت هستند و برای مقابله با آن، هزینه‌های سنگینی را متحمل می‌شوند.
 
بیطرفان گفت: اگر امروز در کشور برنامه‌های کلان سیاسی همچون انتخابات در نهایت آرامش برگزار می‌شود به برکت خون شهیدانی است که از ابتدای انقلاب تا کنون در راه دفاع از ارزش‌ها به شهادت رسیدند.
 
وی افزود: مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس امروز به الگوی پایداری مردم منطقه در برابر دشمنان و تکفیری‌ها تبدیل شده است و رزمندگان جبهه مقاومت در عراق، سوریه، بحرین و یمن به با استفاده از این الگو در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.
 
یادآور می شود: جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی مدتی قبل به ریاست معاون امنیتی سیاسی استانداری و دبیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار شد و طی آن، مسئولیت کمیته‌های مختلف ستاد از جمله کمیته نیروهای مسلح به ریاست سپاه استان مشخص گردید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار