مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان:

امسال 500 هزار نفر از مناطق عملیاتی کردستان بازدید می کنند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس از بازدید 500 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی استان تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ - 25August 2013

امسال 500 هزار نفر از مناطق عملیاتی کردستان بازدید می کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرهاد غلامی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس  با اعلام این خبر گفت: کردستان یکی از استان های شهید پرور ایران اسلامی است که طی سال های گذشته، مورد استقبال حجم عظیمی از زائران راهیان نور قرار گرفته است و پیش بینی می شود امسال این آمار به 500 هزار نفر برسد.

فرهاد غلامی ادامه داد: امروز استان کردستان میزبان یک هزار نفر از زائران راهیان نور استان های کهگیلویه و بویر احمد،یزد، گلستان مازندران،تهران و خراسان ر ضوی است.

وی خاطرنشان کرد: در نقاط یادمانی استان تمامی امکانات فراهم شده است و زائران جز ایامی که مسیر برای تردد زائران ناهموار است، میتوانند از این نقاط یادمانی بازدید نمایند.

غلامی افزود: بیان ایثارگریها و رشادتهای پیشمرگان کرد مسلمان با توجه به اینکه محور ایجاد امنیت پایدار در کردستان خود مردم هستند، از مهمترین اهداف توسعه این حرکت فرهنگی و ارزشی است.

وی در پایان تصریح کرد: در طول چند سال اخیر که بحث راهیاننور مناطق عملیاتی کردستان آغاز شده است و زائران از مناطق مختلف این استان بازدید کردهاند تا کنون کوچکترین مورد و مشکلی برای این کاروانها پیش نیامده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار