فردا

کتاب «قراویز تا مرصاد» در همدان رونمایی می‌شود

کتاب «قراویز تا مرصاد» بیانگر نقش تیپ انصارالحسین همدان در عملیات مرصاد فردا طی مراسمی با حضور خانواده‌های شهدای این عملیات در همدان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲ - 26July 2014

کتاب «قراویز تا مرصاد» در همدان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، در سالروز عملیات پرشکوه مرصاد، در روز یک شنبه مورخ 5مرداد93 مراسمی با موضوع بزرگداشت حماسهی مرصاد با حضور خانوادهی معظم شهیدان این عملیات، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم شهید پرور همدان در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار میشود.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر تبیین نقش بی بدیل رزمندگان استان همدان در عملیات غرورآفرین مرصاد و بزرگداشت یاد و نام شهدای این عملیات، از کتاب «قراویز تا مرصاد» که بیانگر نقش استان همدان در این حماسهی بزرگ و دوازدهمین جلد از مجموعهی دوازده جلدی روایت انصار، کارنامهی تاریخی استان همدان در انقلاب و جنگ تحمیلی میباشد نیز رونمایی خواهد شد.

هم چنین تجلیل از خانواده معظم شهدا و جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامههای پیش بینی شده در این مراسم خواهد بود.

خاطر نشان میشود کتاب «قراویز تا مرصاد» را امیر شالبافیان در 632 صفحه در قطع وزیری نوشته و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در تیراژ 1000 نسخه به چاپ رسانیده است.

نظر شما
پربیننده ها