سرلشکر صفوی در جلسه قرارگاه شهید فهمیده تاکید کرد؛

ضرورت توجه دستگاه‌های مربوطه به برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برای اینکه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حضور هرچه باشکوه‌تر مردم برگزار شود، می‌بایست هر یک از دستگاه‌های مربوطه نکات لازم را در جهت برگزاری این مراسم مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۲۴۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 30May 2017
مسئولان توجه لازم را در برگزاری باشکوه سالگرد امام(ره) داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (سه‌شنبه 9 خرداد) در جلسه هماهنگی قرارگاه عملیاتی شهید فهمیده و در آستانه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: برای اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حضور هر چه باشکوه‌تر مردم برگزار شود، می‌بایست هر یک از دستگاه‌های مربوطه نکات لازم را در جهت برگزاری این مراسم مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: همچنین از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنم با وجود دشمنی‌های بسیاری که با این انقلاب و مردم وجود دارد، از این حیث نیز توجه‌های لازم را داشته باشند تا شاهد هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باشیم.

در این جلسه که در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، سردار سرتیپ «محسن کاظمینی» فرمانده سپاه تهران بزرگ و فرمانده این قرارگاه و نمایندگان سایر دستگاه‌ها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار