وزیر صهیونیستی:

امروز منافع مشترکی «اسرائیل» را به برخی از کشورهای عربی ارتباط می‌دهد

وزیر علوم رژیم صهیونیستی با بیان اینکه امروز منافع مشترکی «اسرائیل» را به شماری از کشورهای عرب منطقه ارتباط می‌دهد، از سران این رژیم خواست از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرند.
کد خبر: ۲۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲ - 25July 2014

امروز منافع مشترکی «اسرائیل» را به برخی از کشورهای عربی ارتباط می‌دهد

به گزارش دفاع پرس به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در گزارشی درباره جنگ «اسرائیل» علیه نوار غزه نوشت که کفه ترازو در عرصه بینالمللی و منطقهای اندک اندک به زیان تلآویو در حال سنگینی کردن است و رهبران «اسرائیل» باید در اندیشه یافتن راهی برای خروج از این جنگ و نوار غزه باشند، پیش از آنکه خسارتها و زیانهای وارده افزایش یابد.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از یعقوب پیری، وزیر علوم این رژیم نوشت که رویارویی در غزه نباید تنها بعد نظامی و تکنولوژیکی را در برگیرد، بلکه «اسرائیل» باید بهدنبال راههای سیاسی دیگر برای تغییر واقعیتها و حقایق حاکم بر مرزهای نوار و ملحق کردن تشکیلات خودگردان به محور عربی میانهرو در برابر محور اسلامی مقاوم باشد.

پیری که پیشتر ریاست دستگاه شاباک صهیونیستی را نیز برعهده داشت، خاطرنشان کرد: امروزه در خاورمیانه منافع مشترکی میان «اسرائیل» و برخی از کشورهای عربی میانهرو مانند مصر، اردن، عربستان سعودی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای مقابله با محور اسلامی مقاومت در حال شکلگیری است.

وی افزود: این کشورها میتوانند تشکیلات خود گردان را به خود ملحق کنند و تلآویو باید این امر را مورد بحث و بررسی قرار دهد و در فرصت پیش آمده سرمایهگذاری کند تا موجب تحقق آرامش و امنیت و شکوفایی اقتصادی برای منطقه شود.

نظر شما
پربیننده ها