شهادت ۲۳ فلسطینی در حملات امروز صبح به نوار غزه

دست‌کم ۲۳ فلسطینی در حملات سحرگاه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه شهید شدند و بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ تاکنون به نوار غزه به ۸۸۷ نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰ - 26July 2014

شهادت ۲۳ فلسطینی در حملات امروز صبح به نوار غزه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  به نقل از «آناتولی»، رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز نیز به حملات هوایی، زمینی و دریایی خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد که در جریان آن تاکنون 23 فلسطینی کشته و حدود 100 تن دیگر زخمی شدند.
 
در همین راستا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: «شمار قربانیان جنگ اسرائیل علیه نوار غزه از هفتم ژوئیه تاکنون به 887 شهید و حدود 6000 مجروح رسیده است.»
 
القدره خاطرنشان کرد «در تازهترین حملات اسرائیل به نوار غزه، امروز  یک خانه در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفت و در جریان آن 8 فلسطینی از جمله 7 عضو خانواده النجار شهید و 20 تن دیگر مجروح شدند.»
 
به گفته این سخنگو، در سلسله حملات هواپیماهای جنگی و توپخانههای اسرائیل علیه مناطق مختلف نوار غزه، 5 فلسطینی شهید و 10 تن دیگر زخمی شدند.
 
ساعاتی قبل از بمباران اخیر، جنگندههای اسرائیلی به یک خانه در مرکز شهر غزه حمله کردند که در پی آن 2 فلسطینی شهید و 15 تن دیگر مجروح شدند.
 
همچنین در عملیات هوایی دیگر رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز 4 فلسطینی از جمله یک امدادرسان فلسطینی به شهادت رسیدند تا بدین ترتیب شمار شهدای تهاجم اسرائیل به غزه، به 887 شهید و حدود 6000 زخمی افزایش یابد.
 
براساس این گزارش، حملات هوایی و توپخانهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در حالی ادامه دارد که تلآیو و حماس موافقت خود را با برقراری آتشبس موقت 12 ساعته در نوار غزه از ساعت 7 صبح به وقت محلی امروز، شنبه اعلام کردند .
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار