فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت باعث کاهش زمان کشف شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، یکی از بهترین و موثر ترین اقدامات ناجا به حساب می‌آید.
کد خبر: ۲۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 26July 2014

تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت باعث کاهش زمان کشف شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار " منوچهر امان اللهی " فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دفاع از دستاوردهای قرارگاه مبارزه با سرقت گفت: در ناجا تصمیمات خوبی گرفته می شود، اما تصمیم تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت یکی از بهترین و موثرترین اقدامات به حساب می آید.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرقتها با موضوعات ویژه در این جلسات مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری می شود که خود این پیگیری ها کاهش زمان کشف را به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 12درصدی سرقت را در استان شاهد بوده ایم، چنانچه سایر موضوعات نیزدر حاشیه این قرارگاه مطرح شود نتایج اثربخشتری را به دنبال خواهد داشت.

سردار امان اللهی افزود: در کرمانشاه در جلسه ای مشابه، وضعیت تصادفات و متوفیان مورد بررسی قرار گرفت و  در این خصوص از نظر کارشناسان استفاده و تصمیماتی اتخاذ شد که با اجرایی کردن این تصمیمات، کاهش 32 درصدی میزان تصادفات فوتی و 11درصدی میزان متوفیان را درپی داشته است.
 
وی تاکید کرد: اجرای طرحهای مختلف در بعد پیشگیری، افزایش میزان آگاهیبخشی و اطلاعات عمومی مردم در پیشگیری از سرقت که از طریق صدا و سیمای مرکز استان و سایر جراید انجام شد نقش ارزندهای در تحقق این موفقیت داشته است.
 
ارشد انتظامی استان تاکید کرد: در گام بعدی با ید سایر ارگانهای دخیل پای کار بیایند و بحث سرقت را از منظر و دیدگاه فرهنگی و پیشگیرانه کنترل کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار