امام در کلام شهدای کرمان (2)

همچون پروانه گرد شمع ولایت بچرخید

پیروی از امام و انسجام حول این محور اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است، که این عشق به ولایت در جای‌جای وصیتنامه‌های شهدا موج می‌زند.
کد خبر: ۲۴۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 01June 2017
پیروی از ولایت و رهبری پیام اصلی شهدا/ ولایت نور هدایت جامعه مسلمین استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، در آستانه چهاردهم خردادماه بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی حضرت امام روح‌الله (ره) گریزی به بخشی از وصیتنامه‌ شهدای لشکر 41 ثارالله زدیم، که بخشی از این وصایا به موضوع ولایت فقیه و لزوم اطاعت از ولی‌فقیه مربوط می‌شود.

در ادامه ولایت فقیه در کلام شهدا را بازگو می‌کنیم.

فرازی از وصیتنامه شهید حمید ایازی
 
امام چشم امید تمام مسلمانان جهان است

از برادرانم می‌خواهم که امام را تنها نگذارند و همچنین در نماز جماعت‌ها شرکت کنند و گوش به فرمان و پیام امام باشند.

از ملت شهیدپرور ایران می‌خواهم که شعار «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار» را فراموش نکنند چون امام چشم امید تمام مسلمانان جهان است، به حرف‌های امام عزیزمان گوش فرا دهید که هر کلامش هزار معنی دارد.

رهبری که می‌گوید «به من خدمتگزار بگویند،بهتر از این است که رهبر بگویند» پس در این صورت ما باید زانو به پیشگاه خداوند بزنیم و دعا کنیم و پیش خداوند اشک بریزیم که امام عزیزیمان را از ما نگیرد که چشم امید تمام مسلمانان و مستضعفین است.

ما که امروز می‌دانیم آمریکا نوکر خود یعنی صدام را آلت دست قرار داده و لشکریان مزدور بعثی را با کمک دیگر مزدوران روانه خاک شهیدپرور ایران کرده است.

بخشی از وصیتنامه شهید علی احمدی

همچون پروانه گرد شمع ولایت بچرخید

امیدوارم همچون پروانه گرد شمع ولایت بچرخید و ولایت را نور هدایت جامعه مسلمین بدانید و امام امت را تنها نگذارید.

تمام مسلمین جهان منتظر عملکرد شما سربازان امام زمان (عج) هستند که کی شما سربازان امام زمان (عج) آنها را از یوغ چپاولگران شرق و غرب آزاد می‌کنید و پرچم توحید لا اله الا الله را در سراسر گیتی به احتزاز در می‌آورید که ان‌شاءالله خواهید آورد و امیدوارم شما سربازان واقعی امام زمان (عج) باشید و حتی در رکاب او با کافران جهانی به نبرد بپردازید که آن روز با فتح فرا خواهد رسید.

گزیده‌ای از وصیتنامه شهیدحمید قوام‌آبادی

گوش به فرمان رهبر عزیز باشید

ای امت رزمنده، ای دلیرمردان، ای یاران مهدیبیدار باشید و با پشتیبانی خود از امام و انقلاب وفاداری خود را به اسلام ثابت کرده و همواره دنباله‌رو و گوش به فرمان رهبر عزیز باشید و تا آخرین لحظه تا زمانی که قرآن به سراسر عالم حاکم نشده و انتقام خون شهیدان را نگرفتید از پای ننشینید و نیز دعا برای امام و رزمندگان اسلام یادتان نرود.

فرازی از وصیتنامه شهید عبدالله دهقان‌پناه

تمام کوششتان در راه اسلام و پیروی از ولایت و امام عزیزمان را به کار برید

ای برادران عزیزم، هوشیار باشید و غیر از اسلام و احکام الهی آن به چیز دیگری نیندیشید، هر چه خیر و صلاح انسانهاست در این مکتب الهی است.

آری برادران، ما منطقمان حسینی است و زندگی که همراه با ذلت باشد آن زندگی را زندگی نمی‌دانیم و در راه اقامه نماز هرچه داریم می‌دهیم و صدام و صدامیان بدانند که تا آخرین قطره خونمان نبرد می‌کنیم و اگر نتوانستیم هم کشته می شویم که هر دو آن خیر و پیروزی است، این مرام رهبر و امام ماست.

و اما مکتبمان هم که معلوم است انالله و اناالیه راجعون (همه ما از خداییم و به سوی او بر می‌گردیم)

برادران حقیقتاً که من در این مدت عمرم نتوانستم خدمتی که برای رضای خدا و رفاه خلق باشد انجام دهم، امیدوارم که این قطره خون ناقابلم بتواند مفید واقع شود و در آخر از شما می‌خواهم که تمام کوششتان را در راه اسلام و فداکاری و تبلیغ آن و پیروی از امام عزیزمان به کار برید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار