ارتش یمن هدف قرار دادن کشتی نفتی ائتلاف سعودی را تکذیب کرد

سخنگوی ارتش یمن ضمن تکذیب خبر منتشر شده توسط رسانه‌های سعودی درباره انهدام کشتی نفتی ائتلاف سعودی در سواحل یمن، اعلام کرد: ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله پایبند به قوانین دریایی و بین‌المللی هستند.
کد خبر: ۲۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 02June 2017
ارتش یمن هدف قرار دادن کشتی نفتی ائتلاف سعودی را تکذیب کرد
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه المسیره، «شرف لقمان» سخنگوی ارتش یمن امروز(جمعه) بر پایبندی ارتش به قوانین و توافقات دریایی و قانون بین المللی تاکید و هدف قرار دادن کشتی نفتی ائتلاف سعودی در سواحل یمن را تکذیب کرد.

شرف لقمان افزود: ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله به تامین و حمایت از خطوط کشتی رانی بین المللی در دریای سرخ و باب المندب و مقابله با تروریسم پایبند هستند.  

وی گفت: آنچه را که رسانه‎های دشمن درباره هدف قرار گرفتن کشتی نفتی توسط ارتش یمن و انصارالله عنوان می‏کنند، دروغ است و در چارچوب ایجاد توطئه برای توجیه حملات آینده‎ دشمن مطرح می‎شود.

سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح ارتش یمن و انصارالله بر تعیین و انتخاب اهداف نظامی استراتژیک خود با دقت تمام تاکید دارند. وی همچنین درباره تهدیدات دشمن در بندر مینا و تلاش برای محاصره ملت یمن هشدار داد.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها