تقدیر سازمان بسیج عشایری از حضور پرشور مردم و عشایر در راهپیمایی روز قدس

سازمان بسیج عشایری طی بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم و عشایر در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 26July 2014

تقدیر سازمان بسیج عشایری از حضور پرشور مردم و عشایر در راهپیمایی روز قدس

به گزارش دفاع پرس، در این بیانیه آمده است: سلام و درود بر مردم غیور، حماسهساز و ولایتمدار ایران اسلامی. سلام و درود بر شما که فریاد مظلومخواهی و حقطلبی مردم فلسطین خصوصآ غزه مظلوم را سر دادید و امید در دل دوستان و بیم در دل دشمنان انداختید. آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بیتعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ به ثبت رسانده و ثابت کردید که فلسطین در دنیا تنها نیست.

این بیانیه میافزاید: بی شک این حماسه شما همانند دیگر حماسههای خلق شده ماندگار و جاودان خواهد ماند و باید به این همه صمیمیت، اتحاد و حضور و شکوه با تمام وجود احترام گذاشت و در برابر این همه عظمت سر فرود آورد. شما مردم شریف با حضور گسترده و پرشور خود و خلق حماسهای دیگر و نمایش خشم و نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان منطقهای و جهانی آن، نشان دادید که به این حساسیتها واقف هستید.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: حضور پر رنگ شما در راهپیمایی امسال ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم بیانگر بصیرت و موقعیت شناسی شما و توجه به مسائل جهان اسلام است، این حضور لبیک به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله) و بیانگرعشق و علاقه شما به انقلاب اسلامی و آرمان های بلند آن و نشانه هوشیاری و آمادگی کامل در عرصه دفاع از اسلام عزیز و مسلمانان غزه بود و این واقعیت را اثبات کرد که دشمنان نظام و انقلاب با همه تهدیدات پوچ، توطئه ها و فتنه های گسترده هرگز نتوانسته اند در هیچ جای این دیار پهناور در اراده و باور این ملت کوچکترین رخنه ای ایجاد کنند و در آینده نیز قطعا نخواهند توانست و بیشتر به فکر ترمیم گنبد کاغذی خود باشند که حتی موشکهای برد کوتاه نیز از آن میگذرد.

سازمان بسیج عشایری کشور در این بیانیه به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان عشایر که دوشادوش همه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور اسلامی با مشت های گره کرده و کوبنده و ملبس به لباس مقدس و غیرت عشایری شرکت کردند و به پاس این حماسه سراسر شور و شعور از همه اقشار مردم در جای جای ایران اسلامی صمیمانه سپاسگزاری می کند و امیدوار است با تداوم مقاومت و مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین و حمایت مستمر مسلمانان در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و تشکیل دولت اسلامی در سرزمین فلسطین باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار