مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خواستار شد؛

ضرورت معرفی شهید محمدرحیم بردبار در سطح ملی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خواستار پیگیری برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور به صورت استانی شد و بر ضرورت معرفی شهید محمدرحیم بردبار در سطح ملی تأکید کرد.
کد خبر: ۲۴۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 07June 2017
ضرورت معرفی سردار شهید محمد رحیم بردبار در سطح ملیبه گزاش دفاع پرس از مازندران، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور با محوریت سردار شهید محمدرحیم بردبار در فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سید حسین ولیپور جانشین اداره کل حفظ آثار مازندران، فرماندار و شهردار نکا و دیگر اعضای ستاد برگزار شد، سردار ملکی با اشاره به نقش شهید محمدرحیم بردبار در انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: شهید بردبار در ایجاد و شکل‌گیری واحد تخریب لشکر ویژه 25 کربلا نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای تخریب شمال کشور در شهرستان نکا، افزود: این یادواره در تاریخ 15 تیر ماه همزمان با ایام شهادت این شهید بزرگوار در این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقد‌س مازندران از همکاری همه‌جانبه این اداره کل در برگزاری این یادواره سخن گفت و ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع،  ضرورت دارد تبلیغات وسیع و گسترده‌ای در سطح استان داشته باشیم.

ملکی در بخش دیگری از سخنان خود از شهرستان نکا به عنوان شهر یادواره‌های شهدا یاد کرد و گفت: استقبال مردم مومن این منطقه از برگزاری یادواره‌ها، قابل تقدیر است.

وی خواستار پیگیری برگزاری این یادواره به صورت استانی شد و بر ضرورت معرفی این شهید در سطح ملی تأکید کرد.

سردار ملکی همچنین از تدوین سه کتاب با محوریت این شهید خبر داد و افزود: یکی از این کتاب‌ها که بر اساس روایت همسر شهید بردبار است، در مراسم یادواره رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار  دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مراحل تدوین این کتاب به اتمام رسیده و در فرایند اصلاحات برای چاپ و نشر قرار دارد، عنوان کرد: همچنین دو کتاب دیگر با موضوع این شهید توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در فاصله‌ای کوتاه از برگزاری این یادواره رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار