سردار سلامی:

انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می‌گیریم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بدون تردید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی امروز تهران را از تروریست‌ها، وابستگان و حامیان آنان خواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۴۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ - 07June 2017
انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می‌گیریمبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تروریست‌ها امروز از دو نقطه یعنی حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی اقدام به عمل جنایتکارانه خود کردند، اما بدانند ما لحظه‌ای از مبارزه با تروریست از پای نخواهیم نشست و مطمئنا انتقام خون شهدای امروز این دو حادثه تروریستی را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۰ صبح سه نفر با سلاح گرم از درب مراجعات مجلس شورای اسلامی وارد مجلس و پس از به رگبار بستن مراجعه کنندگان و کارکنان و سپاه تلاش می‌کنند تا خود را به داخل محوطه اصلی مجلس برسانند اما با اقدام قاطع پاسداران و همکاران ما در نیروی انتظامی آنها نمی‌توانند دیگر به سمت صحن حرکت کنند و در یکی از طبقات چهارم دفاتر نمایندگان وارد می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: یکی از تروریست‌ها که راه فراری بر خود ندیده بود بلافاصله خودکشی می‌کند و دو نفر دیگر هم که مقاومت می‌کنند در نهایت به هلاکت می‌رسند.

سردار سلامی افزود: عملیات امروز افتخارآمیز است به ویژه اینکه هیچ وقفه‌ای در جلسه نمایندگان رخ نداد و مردم از رادیو شنونده مشروح جلسه علنی شدند.

وی درباره حادثه حرم امام نیز اظهار داشت: در این حادثه دو تروریست به سمت ورودی حرم امام حرکت می‌کنند که در نهایت بلافاصله تیم‌های امنیتی مستقر با آنها به مقابله می‌پردازند که در این شرایط یکی از تروریست‌ها یکی از کفشداران افتخاری حرم امام راحل را به شهادت می‌رساند که بلافاصله این تروریست نیز کشته می‌شود و تروریست دیگر نیز دقایقی بعد به هلاکت می‌رسد.

سردار سلامی در پایان گفت: تا این لحظه ۱۲ نفر از هموطنانمان در این حادثه به شهادت رسیدند و ۴۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار