امام جمعه موقت تهران:

دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط سعودی‌ها سکوت کرده است

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: امروز دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط آل سعود سکوت کرده تا بلکه فشارهایی که به این مردم وارد می‌شود آنها را از پای درآورد.
کد خبر: ۲۴۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ - 09June 2017
دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط سعودی‌ها سکوت کرده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز در جمع رزمندگان غرب و شامل غرب که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه می بایست در مدرسه امام حسن(ع) شاگرد ممتاز باشیم، اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که دنیا در برابر کشتار مردم یمن توسط ال سعود سکوت کرده تا بلکه فشار ها این مردم مقاوم را از پای در آورد به همین خاطر می بایست در مدرسه امام حسن(ع) شرکت کنیم و به تاسی از ایشان از اموال شخصی خود به این مردم کمک هایی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امام حسن(ع) در جبهه انفال، اخلاق و نظامی تک ستاره است، افزود: شهدا بواسطه ارج و منزلتی که دارند همواره نزد همواره نزد خداوند روزی دارند اما ما به دلیل از خود گذشتی شهدا همیشه بدهکار شهدا هستیم.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: ملت ایران تاکنون راه شهدا را رها نکرده و زیر پرچم ولایت که شهدا زیر آن را با خون خود امضا کردند، همچنان خط شکنی را می آموزند و مقابل قدرت های استکباری می ایستند چون خون شهدا را راهنما و وثیقه نجات خود می دانند.

در انتهای این مراسم که با حضور سردار سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده دوران دفاع مقدس قرارگاه حمزه سید الشهدا، سردار صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و سردار تمیزی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد به تعدادی از خانواده شهدا مانند شهیدان نوروزی، مجید حاجی حاتم، منصور بیاتیان، سید رضا حسینی، علی قمی کردی و جلال کاوند تقدیر به عمل آمد.

همچنین از نصرت الله محمود زاده نویسنده کتاب محمد مسیح کردستان و اردشیر زابلی زاده به عنوان فعال فرهنگی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها