فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

بازداشت عوامل شهادت 8 مرزبان ایرانی

سردار قاسم رضایی از دستگیری عاملان اصلی شهادت 8 مرزبان در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 13June 2017
بازداشت عوامل شهادت 8 مرزبان ایرانیبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری تعدادی از تروریست ها در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور که دو نفر از آنان عاملان اصلی شهادت 8 مرزبان در سال 94 بودند خبر داد.
 
فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه مراسم انس با قرآن کریم گفت: این دو تروریست وابسته به گروه تروریستی جیش الظلم هستند که در جنوب شرق کشور درمنطقه جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وی افزود: این دو تروریست در سال 94 در به شهادت رساندن 8 مرزبان کشور، گروگانگیری 5 مرزبان و شهادت یکی از آنان در پاکستان ، نقش عمده داشتند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در شمال غرب کشور هم به سرنخ های جدیدی رسیدیم که دنبال می کنیم.

وی با اشاره به فشار دولت و مردم عراق و سوریه بر پیکر تروریست های داعش البته با کمک های مستشاری ایران اسلامی گفت: قدرت داعش در منطقه مضمحل و به فضل الهی رو به نابودی است.

سردار رضایی افزود: دست دادن دو نیروی دفاعی و پاک کننده تروریست عراق و سوریه در مرزهایشان به این معناست که دیگر جایی برای تروریست در منطقه وجود ندارد.

وی گفت: در چنین شرایطی نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با تروریست برای داعش گران تمام شده است و لذا دست به یک عملیات کور در ایران می زند که البته جوابش را گرفت.
سردار رضایی به عمق امنیت در مرزهای کشورمان اشاره کرد و افزود: بواسطه آرمان انقلاب اسلامی مرزنشینان به مثابه نیروهای مرزبانان ما عمل می کنند.

وی گفت: عملکرد ما اُنیفرم پوشان و مرزنشینان در کنار هم می شود نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که به همین جهت عمق امنیت مرزهای ما در دو سوی خط مرزی وجود دارد.

سردار رضایی به نشست مشترک و برگزاری نماز وحدت نیروهای مرزبانی با علماء ، خانواده های شهداء، جانبازان و مردم شجاع پاوه اشاره کرد و افزود: امام جمعه پاوه که از رزمندگان مدافع انقلاب است در این مراسم از وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ایران اسلامی سخن گفت.

وی گفت: مهمترین پیام این نشست وحدت بخش ، انسجام و همدلی ایرانی یکپارچه در برابر تروریست پرورانی همچون آمریکا ، رژیم صهیونیستی غاصب و عربستان صعودی بود.

سردار رضایی افزود: در این مراسم سربازان ، افسران و درجه داران مرزبانی به عنوان مهاجر و مرزنشینان به عنوان انصار توصیف شدند که نشان دهنده عمق امنیت در مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزای صدا و سیما ، برگزاری محفل انس و همنشینی با قرآن کریم در قالب مسابقات حفظ ، قرائت و مفاهیم این کتاب آسمانی را از ویژگی های نیروهای مومن و شجاع مرزبانی بیان کرد.

حجت الاسلام محمد باقر روحانی فر گفت: در ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در آغاز ساعت اداری در همه یگان های فرماندهی مرزبانی بویژه در ستادهای سراسر کشور برنامه انس با قرآن کریم همه روزه برگزار می شود زیرا با الهام گرفتن از قرآن راه مبارزه با استکبار و یاری مستضعفان هموار می شود .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: از آنجا که نیروهای مسلح باید بصیر و با چشم باز وارد میدان های هماوردی با مستکبران شوند بنابراین یکی از مهمترین محورهای فعالیت هایمان در بطن نیروهای مسلح همنشینی با این کلام الهی است.
 
منبع: جام جم
نظر شما
پربیننده ها