ادامه حمایت مقامات واشنگتن از رژیم اشغالگر قدس؛

سناتورها همچنان خواستار انتقال سفارت آمریکا به قدس هستند

رهبر اقلیت ‌دموکرات‌های سنا به همراه یک سناتور جمهوریخواه از دونالد ترامپ خواسته‌اند که سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی را به قدس منتقل کند.
کد خبر: ۲۴۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ - 17June 2017

سناتورها همچنان خواستار انتقال سفارت آمریکا به قدس هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در ادامه تحرکات حامیان رژیم صهیونیستی در آمریکا، دو سناتور جمهوری‌خواه و دموکرات از ترامپ انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به قدس را خواستار شده‌اند.

چندی قبل بود که دونالد ترامپ سرانجام فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن موضوع انتقال سفارت آمریکا در اسرائیل را از تل‌آویو به بیت‌المقدس به بعد موکول شده است.

اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در حالی‌که صورت گرفته که او بارها در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اعلام کرده بود که سفارت را به بیت‌المقدس منتقل خواهد کرد.

حالا رسانه نزدیک به کنگره آمریکا خبر داده دو سناتور ارشد همچنان خواستار انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس هستند.

به گزارش واشنگتن، فری بیکن، «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا به همراه «تد کروز» سناتور جمهوریخواه از ترامپ خواسته‌اند طرح‌ها در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس را از سر گیرد.

کروز در اظهاراتی گفته که اکنون زمان آن رسیده که آمریکا اورشلیم را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد.

شومر هم در سخنانی اظهار داشت که «ما قصد داریم به مبارزه‌مان (برای انتقال سفارت آمریکا به قدس) ادامه دهیم. این کار یک بار برای همیشه باید انجام شود».

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار