حجت الاسلام مظفری به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری 700 نشست قرآنی در یگان‌های نیروی دریایی/ بهر‌ه‌گیری از قاریان بین‌المللی در محافل قرآنی نداجا

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ضمن تشریح برنامه‌های قرآنی این اداره از برگزاری 700 نشست قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در یگان‌های نداجا خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 18June 2017
برگزاری 700 نشست قرآنی در یگان‌های نیروی دریایی/ بهر‌ه‌گیری از قاریان بین‌المللی در محافل قرآنی نداجاحجت الاسلام «محمد مظفری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به برنامه‌های قرآنی این نیرو در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی را در دستور کار نداجا داریم که یکی از مهمترین آن‌ها برگزاری روزانه 700 نشست قرائت قرآن در سطح تمامی پایگاه‌های این نیرو است که از ساعت 7 الی 8 صبح برای کارکنان پایور و وظیفه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری این جلسات قرآنی از قاریان بین المللی نیز استفاده می‌کنیم، افزود: در طول ماه مبارک رمضان حدود 70 محفل انس با قرآن را برگزار کردیم که حدود 12 محفل آن عمومی و با حضور فرمانده نیروی دریایی برگزار شد.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: در حوزه تفسیر و مفاهیم نیز کلاس‌هایی را در سطح نیرو برگزار و در این رابطه از اساتید فن جهت تبیین و تعمیق فهم آیات الهی بهره برداری کردیم.

وی افزود: همچنین در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی بیش از 200 جلسه قرآنی برای خانواده‌ها و بانوان پرسنل برگزار می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های قرآنی و تقدیر از منتخبان و نخبگان قرآنی از دیگر فعالیت‌های ما در ماه مبارک مضان است.

وی در پایان با اشاره به تعاملات این نیرو با مراکز و سازمان‌های قرآنی جهت نشر، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی با مراکز و سازمان‌های قرآنی مانند شبکه قرآن، رادیو قرآن، خبرگزاری‌های قرآنی و سازمان دارالقرآن ارتباط پویا و مستمری دارد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار