معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید فارس:

ایثارگران فارس در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری خواهند داشت

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از اعلام آمادگی جامعه شاهد و ایثارگر استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 21June 2017

ایثارگران فارس در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری خواهند داشتبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید فارس، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: قدس شریف به دلیل وجود مسجدالاقصی در نگاه وحی و مسلمانان از ارزش والایی برخوردار است؛ چرا که محل زندگى و بعثت‏ انبیاء بزرگ الهى، نخستین قبله مسلمانان و به ویژه جایگاه معراج آسمانى پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) بوده است.

سید علی محمدی افزود: خوشبختانه تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نتیجه داده و روز جهانی قدس، به عنوان نماد بیداری جهان اسلام معرفی شده است.

وی عنوان کرد: بیداری اسلامی، ملت‌های مسلمان را به سوی قیام عملی علیه رژیم صهیونیستی سوق می دهد و طلیعه شکست این رژیم اشغالگر آشکار شده است و اکنون خیزش و بیداری ملت‌های مسلمان منطقه، باعث شده تا روز قدس اهمیتی روز افزون بگیرد.

این مقام مسئول در ادامه از اعلام آمادگی جامعه شاهد و ایثارگر استان فارس برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خبرداد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: جامعه شاهد و ایثارگر استان امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسراییل خواهند نواخت.

وی بیان کرد: نصب تبلیغات محیطی گسترده چون بنر و پارچه نوشته در مسیر راهپیمایی روز قدس و توزیع پوستر و پلاکارد با موضوعات انتفاضه، قدس و فلسطین در بین ایثارگران و شرکت کنندگان در این راهپیمایی از برنامه های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت گرامیداشت روز قدس است.

محمدی همچنین از ایجاد غرفه‌های برگزاری کارگاه آموزش نقاشی ویژه کودکان و بزرگسالان در طول مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: برترین آثار نقاشی به ثبت رسیده در این کارگاه ها با موضوع قدس، فلسطین و انتفاضه پس از داوری، مورد تجلیل قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها