سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

محور کرج - چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود/ آمادگی پلیس راهور برای آغاز سفرهای تابستانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی، گفت: از ساعت 15 امروز جاده چالوس به سمت شمال یک‌طرفه می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 25June 2017
محور کرج - چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود/ آمادگی پلیس راهور برای آغاز سفرهای تابستانیسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها اظهار داشت: هم اکنون مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی نداریم؛ اما ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین، در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) نیمه سنگین، در استان قزوین آزادراه قزوین - زنجان نیمه سنگین، در محور جنوب به شمال محور کرج - چالوس (محدوده پل زنگوله) سنگین و در محور جنوب به شمال محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) نیمه سنگین است.
 
وی افزود: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است.
 
سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه از امروز و در آستانه عید سعید فطر، سفرهای تابستانی آغاز خواهد شد، گفت: پلیس راهور اقدامات لازم برای مدیریت و آمادگی کامل چه در حوزه درون شهری در رابطه با برگزاری نماز عید سعید فطر و چه در جاده‌ها برای انجام سفرها انجام داده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور  همچنین از برخورد با تخلفات حادثه ساز خبر داد و عنوان کرد: انجام 2 تخلف حادثه ساز همچون سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز، موجب می‌شود که خودرو 72 ساعت توقیف شود.
 
وی بیان داشت: توصیه ما به مسافران و رانندگان این است که پیش از سفر و برنامه‌ریزی با شماره 88255555 (10 خط) تماس حاصل نمایند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند تا شاهد ترافیک سنگین در جاده‌ها نباشیم.
 
سرهنگ رحمانی همچنین در خصوص محدودیت‌های ترافیکی امروز گفت: امکان تردد خودروها از ساعت 15 از چالوس به سمت میدان امیر کبیر کرج و از ساعت 12 از مرزن آباد تا کرج وجود ندارد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار