رهبر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نظام‌نامه مددکاری کمیته امداد مبتنی بر آموزه‌های اسلام تا 6 ماه آینده تدوین می‌شود

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از تدوین نظام‌نامه مددکاری مبتنی بر آموزه‌های اسلام تا شش ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 01July 2017
تدوین نظام نامه مددکاری کمیته امداد مبتی بر دین محوری تا 6 ماه آینده
«فاطمه رهبر» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به تدوین سند راهبردی مددکاری کمیته امداد، اظهار داشت: در کمیته امداد امام خمینی (ره) مددکاری یکی از موضوعات مهم است؛ چرا که همه کارها مبتنی بر عملکرد مددکار محاسبه و خدمات امداد توسط مددکاران به مددجویان ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: سال گذشته هیئت امنای کمیته امداد سیاست‌های احسان و حمایت از نیازمندان را به تصویب رساند و معاونت حمایت و سلامت خانواده نیز متولی اجرای بخشی از این سیاست‌ها شد. یکی از بندهای این سیاست‌ها تدوین نظام مددکاری است، که از ابتدای سال 96 فعالیت‌های خود را در جهت تدوین این نظام‌نامه انجام داده‌ایم.
 
رهبر با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد با مددجویان بهزیستی متفاوت هستند، افزود: به دنبال این هستیم تا با استفاده از نظام‌نامه‌های تخصصی، پژوهشی و علمی و همچنین تلفیق آن با رهنمودهای ائمه اطهار علیهم السلام و دستورات دین اسلام بتوانیم نظام‌نامه‌‌ای جامع و مختص کمیته امداد تدوین کنیم.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این طرح یک طرح ماندگار خواهد بود و حوزه مددکاری طبق چارجوب تدوین شده عمل خواهد کرد، تلاش داریم ظرف 6 ماه این نظام‌نامه را تدوین کنیم.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار