دست ‌نوشته شهید «محمدابراهیم رنجبر»؛

یک قدم به سوی پروردگار برویم، او قدم‌ها به سوی ما می‌آید

شهید رنجبر در دست نوشته‌هایش آورده است: بیاییم رابطه خود را با پروردگار بیشتر کنیم و این را یقین بدانیم که اگر ما یک قدم به سوی او برویم، او قدم‌ها به سوی ما می‌آید و آن‌وقت است که ما عبد حقیقی او قرار می‌گیریم.
کد خبر: ۲۴۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 01July 2017
یک قدم به سوی پروردگار برویم، او قدم‌ها به سوی ما می‌آیدبه گزارش خبرنگار ساجد، «محمدابراهیم رنجبر» 12 آبان 1345 در تهران دیده به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا مقطع چهارم متوسطه ادامه داد. شهید رنجبر با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و طی عملیات کربلای 1 در منطقه مهران به درجه شهادت نائل آمد.
 
دست نوشته شهید «محمدابراهیم رنجبر»
 
قال الصادق (ع): «شیعتنا اهل الورع و الاجتهاد و اهل الوفاء و الامانه و اهل الزهد و العباده. اصحاب احدى و خمسین رکعه فى الیوم و اللیله. القائمون باللیل الصائمون بالنهار. یزکّون اموالهم و یحبون البیت و یجتنبون کلّ محرّم»
 
«شیعیان ما اهل تقوی و در مسائل دینی مجتهد می‌باشند و اهل وفای به عهد و امانت‌داری هستند و اهل دوری از دنیا (نه به معنای ترک دنیا) و اهل عبادت هستند. پنجاه و یک رکعت نماز در شب و روز به جا می‌آورند، شب زنده‌دار بوده و روزها را روزه می‌گیرند، زکات مالشان را می‌دهند و از تمام محرمات الهی دوری می‌کنند.» (صفات الشیعه شیخ صدوق رضوان الله علیه)
 
امیدوارم خداوند منان توفیق عمل به این حدیث شریف را به تمام ما عنایت بفرماید و بتوانیم با این حدیث خود را به درجه تشیع برسانیم تا بتوانیم در روزی که همه محتاج شفاعت این معصومین می‌باشند از شفاعتشان بی نصیب نشویم و ان شاءلله بتوانیم در مقابل ایشان روسفید باشیم.
 
اگر یک لحظه به فکر فرو رویم می‌بینیم که هیچ نیستیم و هر چه هست اوست، اوست که ما را به اینجا رساند، اوست که ما را در بندگان خالصش قرار داد و به ما توفیق داد که در میان این بندگان فقط او را ستایش کنیم. آری هرچه داریم از اوست. بیاییم رابطه خود را با او بیشتر کنیم و این را یقین بدانیم که اگر ما یک قدم به سوی او برویم او قدم‌ها به سوی ما می‌آید و آن‌وقت است که ما عبد حقیقی او قرار می‌گیریم و معشوق را جز او قرار نمی‌دهیم و او را محبوب خود به حساب می‌آوریم؛ او هم به ما نظر لطف می‌کند.
 
خدایا! فرج مولایمان، حبیب قلوبمان و طبیب نفوسمان را نزدیک‌تر بگردان و ما را از یاران ایشان قرار بده و ما را از منتظرین واقعی آن حضرت قرار بده و به ما چنان نعمتی عطا کن که با اعمالمان زخم بر بدن مبارک ایشان وارد نسازیم و خدایا ایشان را به ما بشناسان و در هنگام ظهورش ما را از انصارش قرار بده و ما را در برابر دشمنان ایشان خوار و ذلیل مکن.
 
خورشید درخشنده جماران، این موسی زمان، حضرت امام خمینی را در پناه خودت محافظت بفرما و به ایشان طول عمر و عزت و سلامت عنایت بفرما و ما را از پیروان ایشان قرار بده و تو را شکر می‌کنیم که این نعمت بزرگ الهی را بر ما ارزانی داشتی و ایشان را سبب هدایت ما از ظلمات به نور قرار دادی و امیدوارم که قیام و نهضت ایشان را مقدمه فرج مولایمان قرار بدهی و سایه ایشان را بر سر ما و تمام مسلمانان جهان و مستضعفین مستدام بدار و یاران دلسوز ایشان را که قدماً، مالاً، لساناً، جاناً برای اسلام خدمت می‌کنند محافظت بفرما و باری‌تعالی آنچه که محتاجیم به تمام ما لطف کن و خیر دنیا و آخرت را نصیبمان کن و آخرین ذکر ما را در این دنیا و اولین ذکر ما را در آن دنیا حسین قرار بده.
 
عشق بازی کار هر شیاد نیست
این شکار دام هر صیاد نیست
عاشقی را قابلیت لازم است
طالب حق را حقیقت لازم است
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
محمد ابراهیم رنجبر
۶۵/۳/۱۲
۱۴ماه مبارک رمضان
۷/۲۸ بعدازظهر
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار